اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اداره‌کل ورزش و جوانان مازندران خبر داد

حضور ستارگان پینگ‌پنگ جهان در کاپ نوشاد عالمیان

معاون اداره‌کل ورزش و جوانان مازندران از برگزاری جام بین‌المللی نوشاد کاپ در مازندران با حضور ستارگان پینگ‌پنگ جهان خبر داد.

حضور ستارگان پینگ‌پنگ جهان در کاپ نوشاد عالمیان

هاشم جمشیدپناه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری اظهار داشت: برای برگزاری رقابت‌های پینگ‌پنگ با نام نوشادکاپ با فدراسیون مکاتباتی داشتیم و قرار شد با حضور 15 ستاره پینگ‌پنگ دنیا و چند بازیکن مطرح و ملی‌پوش ایران این مسابقات در مازندران انجام شود.

وی ادامه داد: رقابت‌های پینگ‌پنگ نوشادکاپ در اواخر مهرماه همزمان با آغاز هفته ورزش و جوانان به میزبانی بابلسر برگزار می‌شود.

معاون اداره‌کل ورزش و جوانان مازندران از برگزاری نخستین جلسه مسابقات نوشاد کاپ خبر داد و تصریح کرد: برای میزبانی شایسته این رقابت‌ها چند جلسه نیز با حضور کمیته فنی و مسئولان برگزارکننده برگزار می‌شود.

بازدید از اردوی تیم ملی بسکتبال ایران در مازندران

جمشیدپناه در ادامه از برگزاری اردوی 10 روزه تیم ملی بسکتبال کشورمان برای شرکت در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا به میزبانی آمل خبر داد و ابراز داشت: برای ایجاد انگیزه و روحیه بیشتر ملی‌پوشان مسئولان ورزش استان در اردوی تیم بسکتبال حضور یافتند.

وی اذعان داشت: تیم ملی بسکتبال کشورمان از کادر فنی بسیار خوبی بهره می‌برد که شرایط  آمادگی بازیکنان خوب بوده و همواره از مدعیان قهرمانی در آسیا است. 

مازندران میزان 9 اردوی تیم ملی بود

معاون اداره کل ورزش و جوانان مازندران افزود: در طول چهار ماه گذشته در سال 92 مازندران میزبان 9 اردوی تیم ملی در رشته‌های مختلف بود.

جمشیدپناه ابراز کرد: تاکنون اردوهای تیم ملی نوجوانان کاراته پسران در قائمشهر، نوجوانان کاراته دختران در بابلسر، پینگ پینگ بزرگسالان در بابل و بابلسر، تیم‌های والیبال نوجوانان، جوانان و تیم ملی تکواندو نوجوانان در بابلسر، کشتی نوجوانان در رامسر، ژیمناستیک بزرگسالان در قائمشهر و تیم ملی بزرگسالان بسکتبال در آمل برگزار شد.

وی بیان داشت: این اتفاق خوش یمن در حالی برای مدیریت ورزش مازندران رخ داد که در سال 91 فقط هفت اردوی تیم ملی در رشته‌های مختلف در مازندران برگزار شد.

اختصاص 200 میلیون بودجه برای ترمیم پیست شهید متقی ساری

وی در ادامه از اختصاص 200 میلیون بودجه برای مرمت و ترمیم پیست دوومیدانی شهید متقی ساری خبر داد و اظهار داشت: با معرفی پیمانکار جدید و دریافت اعتبار سعی و تلاش مسئولان برای بازسازی تنها پیست دوومیدانی مرکز استان است.

معاون اداره کل ورزش و جوانان مازندران گفت: دوومیدانی از رشته‌های پایه و پرطرفدار ورزشی است که باید توجه خاصی از سوی مسئولان با توجه به علاقمندی جوانان شود.

جمشیدپناه از افتخارآفرینی کیوان قنبرزاده در رقابت‌های آسیایی هند خبر داد و افزود: کیوان در حالی پس از 30 سال در کشور به این موفقیت دست یافت که هیچ امکاناتی در این رشته ورزشی در استان برایش مهیا نبود.

مجمع عمومی هیئت‌های ورزشی برگزار می‌شود

وی با اشاره به برگزاری مجمع عمومی هیئت‌های ورزشی در استان اذعان داشت: برای انتخاب رئیس هیئت تکواندو، والیبال و جودو زمان برگزاری مجمع انتخابات را به فدراسیون تعیین و ارسال کردیم و منتظر جواب فدراسیون‌های مربوطه هستیم.

جمشیدپناه در ادامه از برگزاری بیش 15 مجمع برای انتخاب رئیس هیئت تا پایان سال خبر داد و اظهار داشت: در حال حاضر هیئت‌های ورزشی قایقرانی، کونگ‌فو، بوکس، شنا، جودو، رزمی، تکواندو، والیبال، سه‌گانه، کشتی پهلوانی و زورخانه‌ای، کبدی و تیر و کمان با عنوان سرپرست اداره می‌شوند که به نوعی وضعیت این هیئت‌ها نیز به مرور زمان با برگزاری مجمع مشخص می‌شود.

کسب 60 مدال بین‌المللی توسط ورزشکاران مازندرانی

وی یادآور شد: در چهار ماه نخست سال 92 ورزشکاران مازندرانی در قالب تیم‌های ملی موفق به کسب 60 جهانی، آسیایی و بین‌المللی مدال شدند.

جمشیدپناه افزود: از مدال‌های بدست آمده توسط ملی‌پوشان مازندرانی 37 مدال جهانی و آسیایی و 23 مدال نیز بین‌المللی بوده است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به مدال‌های کسب شده و آمار و ارقام ورزشکاران مازندرانی هر دو روز موفق به کسب مدال بین‌المللی در رقابت‌های برون‌مرزی برای کشورمان شدند.

انتهای پیام/86005/ذ40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول