اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به‌زودی

فروش سوخت در شهرستان‌های مرزی سیستان و بلوچستان آغاز می‌شود

مدیرکل هماهنگی امور استان‌های ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز کشور گفت: به‌زودی فروش سوخت در شهرستان‌های مرزی استان سیستان و بلوچستان آغاز خواهد شد.

فروش سوخت در شهرستان‌های مرزی سیستان و بلوچستان آغاز می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی فرمانداری هیرمند، علی ابراهیمی در جلسه هماهنگی فروش سوخت در شهرستان هیرمند اظهار داشت: به‌زودی فروش سوخت در شهرستان‌های مرزی استان (روستاهای شعاع 20 کیلومتری مرز) آغاز خواهد شد. 

وی افزود: تاکنون دو شهرستان سراوان و هیرمند از این امکان بهره‌مند بودند که در این راستا مقرر شد به‌زودی درآمدهای سوختی مرزنشینان در بین مردم توزیع شود. 

این مسئول بر ورود کالا تا مبلغ دو میلیون تومان توسط مرزنشینان تأکید کرد و اذعان داشت: این استان باید هرچه سریع‌تر نسبت به توزیع کارت مبادلات مرزی و فراهم کردن زمینه واردات کالا برای مرزنشینان اقدام کند. 

ابراهیمی بیان کرد: بازارچه‌های مرزی گمشاد، میلک، میرجاوه، کهک، پیشین ریمدان برای واردات کالاهای مرزنشینان و فروش سوخت مرزی در استان فعال شدند. 

سلطانعلی دهمرده، فرماندار هیرمند نیز در این جلسه ابراز کرد: کار جمع‌آوری شماره حساب‌های سرپرستان خانوار به اتمام رسیده و به‌زودی این شماره حساب‌ها در اختیار بانک‌های عامل برای واریز سود حاصل از فروش قرار خواهد گرفت. 

انتهای پیام/75002/ذ/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول