اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بستک تاکید کرد

لزوم ساماندهی جایگاه‌های سوخت به منظور جلوگیری از قاچاق در بستک

فرماندار شهرستان بستک بر لزوم ساماندهی جایگاه‌های سوخت در راستای جلوگیری از قاچاق در این شهرستان تأکید کرد.

لزوم ساماندهی جایگاه‌های سوخت به منظور جلوگیری از قاچاق در بستک

به گزارش خبرگزاری فارس از بستک، محمد مشتاق‌زاده پیش از ظهر امروز در جلسه کمیسیون کالای قاچاق و سوخت شهرستان با اشاره به معضل قاچاق به عنوان یکی از چالش‌هایی که خسارات جبران ناپذیری به اقتصاد و نیروی انسانی کشور وارد می‌سازد، اظهار داشت: مهم‌ترین هدف کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و سوخت اتخاذ تدابیر و تمهیدات عملی و اجرایی به منظور نا امن نمودن منطقه برای قاچاقچیان و افزایش ریسک قاچاق در سطح شهرستان است.

وی مبارزه با قاچاق را نیازمند عزم ملی در پرتو همکاری مسئولان و شهروندان دانست و تصریح کرد: یکی از راه‌های برون رفت از مشکلات اقتصادی کشور مبارزه جدی با قاچاق کالا است.

فرماندار شهرستان بستک ادامه داد: پدیده قاچاق سوخت معضلی است که ثروت ملی کشور را مورد هدف و سرمایه بیت المال را در اختیار افرادی سودجو قرار داده که باید به جد با این معضل برخورد شود.

مشتاق‌زاده بر برنامه‌ریزی اصولی برای ساماندهی جایگاه‌ها در عرضه سوخت و همچنین خودروهای کد دار و مجاز تأکید کرد و افزود: در این راستا با حضور و استقرار دو روز در هفته نماینده شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی بندرلنگه در این شهرستان، امیدوارم بتوانیم مشکلات را به حداقل برسانیم.

رئیس کمیسیون کالای قاچاق و سوخت شهرستان بستک از آغاز بکار دو جایگاه عرضه سوخت در روستاهای هرنگ و چاه بنارد شهرستان خبر داد و گفت: امیدواریم با آغاز به کار این دو جایگاه، خدمات رسانی بهتری را به مردم ارائه نماییم.

وی تأکید کرد: نماینده شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی بندرلنگه در شهرستان باید با همکاری مأموران انتظامی با تلاش بیشتر راه سوء استفاده کنندگان و قاچاقچیان را مسدود کنند.

فرماندار شهرستان بستک بر جلوگیری از عدم عرضه سوخت توسط جایگاه داران در ظرف،  برخورد قاطع با قاچاقچیان سوخت و خودروهای سنگین که فاقد پلاک هستند و اقدام به سوخت‌گیری می‌کنند، تأکید کرد.

یادآور می‌شود اعزام خودروهای مکشوفه حامل سوخت قاچاق به تعزیرات حکومتی بندرلنگه توسط فرماندهی انتظامی، تسریع در صدور کارت‌های اشتراک سوخت دامداران، کشاورزان و واحدهای تولیدی و صنعتی تا بیستم هر ماه توسط شرکت ملی نفت بندرلنگه، کنترل خودروهای دارای کد مجاز حمل سوخت و ساماندهی کارت‌های اشتراک سوخت دامداران، کشاورزان و... توسط اتحادیه شرکت‌های تعاون روستایی با همکاری نماینده شرکت ملی نفت بندرلنگه در بستک و پیگیری در راه اندازی اتحادیه کامیون داران شهرستان در راستای ساماندهی کامیون‌هایی که اقدام به انجام کار می‌نمایند از دیگر مصوبات این جلسه بود.

انتهای پیام/88004/ن30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول