اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پخش فرآورده‌های نفتی منطقه دزفول خبر داد

رفع مشکل سوخت‌گیری هواپیماهای فرودگاه دزفول

رئیس پخش فرآورده‌های نفتی منطقه دزفول از رفع مشکل سوخت‌گیری هواپیماهای فرودگاه دزفول خبر داد.

رفع مشکل سوخت‌گیری هواپیماهای فرودگاه دزفول

مصطفی سعیدی‌نیا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دزفول اظهار کرد: مشکلات زیادی برای سوخت‌گیری هواپیماهای مسافربری در شهرستان دزفول وجود داشت که با پیگیری نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی این مشکلات برطرف شد.

وی با اشاره به مشکل به وجود آمده در این زمینه افزود: در گذشته امکان سوختگیری در این فرودگاه وجود نداشت و یا در یکی دو سال گذشته تیم سوختگیر به این شهرستان می‌آمدند و مراحل سوختگیری را انجام می‌دادند و سپس شهرستان را ترک می‌کردند که این اتفاق مشکلات زیادی برای مرکز پخش فرآورده‌های نفتی دزفول ایجاد می‌کرد.

رئیس پخش فرآورده‌های نفتی منطقه دزفول خاطرنشان کرد: از یک سال پیش مشکل از سوی نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی پیگیری شد و با همکاری پایگاه چهارم شکاری مراحل سوختگیری در این شهرستان توسط افراد مستقر انجام می‌شود و دیگر نیاز به تردد نیروها از اهواز به این شهرستان نیست.

وی با اشاره به تامین سوخت مورد نیاز در این شهرستان گفت: از نظر تامین سوخت هیچ مشکل خاصی وجود ندارد و روزانه بیش از 10 هزار لیتر بنزین مخصوص هواپیما در دزفول تامین می‌شود و در صورت نیاز می‌توانیم میزان بنزین تامینی را نیز افزایش دهیم.

انتهای پیام/72006/ب30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول