اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت بسکتبال فارس:

نداشتن اسپانسر مانع حضور بسکتبال فارس در لیگ برتر است

رئیس هیئت بسکتبال فارس گفت: نداشتن اسپانسر مالی مانع حضور بسکتبال فارس در لیگ برتر شده است.

نداشتن اسپانسر مانع حضور بسکتبال فارس در لیگ برتر است

مجید خیراتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شیراز اظهار داشت: بسکتبال فارس با وجود استعدادهای توانمند و علاقمندان بسیار به دلیل حمایت نشدن از سوی صنایع و کارخانجات بزرگ محروم از حضور در مسابقات لیگ برتر بسکتبال کشور است.

وی افزود: تمام تلاش خود را برای حفظ سهمیه لیگ برتری استان فارس به کار می‌گیریم و در حال رایزنی با صنایع بزرگ برای حمایت از جوانان بسکتبال این استان هستیم.

رئیس هیئت بسکتبال فارس تصریح کرد: سال گذشته نیز نتوانستیم در لیگ برتر شرکت کنیم که تمرکز هیئت را بیشتر معطوف به کار در رده‌های پایه کردیم و موفقیت‌هایی به دست آمد.

این مسئول عنوان کرد: به منظور افزایش شور و نشاط در بین علاقمندان بسکتبال در فارس باید در مسابقات لیگ برتر حضور داشته باشیم.

خیراتی در مورد عملکرد هیئت بسکتبال فارس در سال گذشته ابراز داشت: تیم‌های نونهالان و مینی‌بسکتبال آقایان در کشور به مقام قهرمانی دست یافتند و در بخش بانوان در رده‌های امید و نوجوانان به رتبه‌های دوم و سوم کشور رسیدیم.

وی اضافه کرد: امسال نیز مسابقات رده‌های مختلف سنی را به میزبانی شهرستان‌های شیراز، جهرم و نیریز برگزار کردیم که نفرات برتر به تیم فارس برای حضور در مسابقات کشوری راه می‌یابند.

رئیس هیئت بسکتبال فارس در پایان اضافه کرد: قدرت و جلوه یک رشته ورزشی با حضور در مسابقات لیگ کشوری سنجیده می‌شود و بسکتبال فارس برای نشان دادن این قدرت باید در لیگ برتر حضور داشته باشد.

به گزارش فارس، بسکتبال استان فارس در سال‌های نه چندان دور با حمایت برخی صنایع تیم‌های قدرتمندی در لیگ برتر این رشته داشت و بازیکنان مستعد و جوانی در این رشته معرفی شدند اما مشکلات مالی که گریبان‌گیر صنایع فارس شده است آنها را از ورزش فراری داده و تیم‌های ورزشی این استان با مشکلات بسیاری دست و پنجه نرم می‌کنند.

انتهای پیام/‌2448/ن30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول