اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره مؤسسات کار‌آموزی فنی و حرفه‌ای اصفهان خبر داد

فعالیت 9900 مدیر فعال در آموزشگاه‌های آزاد فنی‌و‌حرفه‌ای اصفهان

رئیس اداره مؤسسات کار‌آموزی و مشارکت‌های مردمی فنی و حرفه‌ای استان اصفهان گفت: در حال حاضر 9 هزار و 880 نفر مدیر در آموزشگاه‌های آزاد فنی و حرفه‌ای استان فعالیت می‌کنند.

فعالیت 9900 مدیر فعال در آموزشگاه‌های آزاد فنی‌و‌حرفه‌ای اصفهان

آذر ترابی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به ضرورت ارتقای سطح  توانمندی مدیران و مربیان فعال در آموزشگاه‌های فنی و حرفه‌ای اظهار کرد: هر ساله در زمینه آموزش و به‌روز‌رسانی اطلاعات مدیران آموزشگاه‌های آزاد فنی و حرفه‌ای موجود در سطح استان دوره‌های آموزشی خاصی برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه از ابتدای امسال این آموزش‌ها به 91 نفر مدیر نیازمند آموزش ارائه شده است، اضافه کرد: این دوره‌های آموزشی با رویکرد افزایش مهارت‌ها، به‌روز‌رسانی اطلاعات و ارتقای سطح علمی مدیران آموزشگاه‌های آزاد فنی و حرفه‌ای استان برگزار می‌شود.

رئیس اداره مؤسسات کار‌آموزی و مشارکت‌های مردمی فنی و حرفه‌ای استان اصفهان با اشاره به تعداد مدیران فعال در این آموزشگاه‌ها تصریح کرد: در حال حاضر 9 هزار و 880 نفر مدیر در آموزشگاه‌های آزاد فنی و حرفه‌ای استان فعالیت می‌کنند.

وی به برگزاری جلسات با همکاری انجمن‌های صنفی به منظور توسعه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای و استفاده از ظرفیت‌های موجود در این آموزشگاه‌ها به منظور نهادینه شدن فرهنگ مهارت‌آموزی در میان مردم اشاره کرد و ادامه داد: تا پایان امسال باید 41 جلسه با همکاری انجمن‌های صنفی در استان برگزار شود.

ترابی با بیان اینکه هفت انجمن صنفی در این اداره وجود دارد، تاکید کرد: از ابتدای امسال تاکنون 12 جلسه با همکاری انجمن‌های صنفی با آموزشگاه‌های آزاد فنی و حرفه‌ای موجود در سطح استان برگزار شده است.

وی با تاکید بر اینکه ظرفیت‌های بسیاری در آموزشگاه‌های آزاد فنی و حرفه‌ای به منظور تقویت فرهنگ مهارت‌آموزی در بین افراد وجود دارد، افزود: آموزشگاه‌های آزاد فنی و حرفه‌ای موجود در سطح استان در 46 رشته و 126 حرفه آموزشی فعالیت می‌کنند.

انتهای پیام/63004/ع30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول