اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره مؤسسات کارآموزی فنی و حرفه‌ای اصفهان خبر داد

فعالیت بیش از 24 هزار مربی در آموزشگاه‌های آزاد فنی‌و‌‌حرفه‌ای اصفهان

رئیس اداره مؤسسات کارآموزی و مشارکت‌های مردمی اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان اصفهان گفت: یک‌هزار و 102 آموزشگاه آزاد فنی و حرفه‌ای در استان وجود دارد و 24 هزار و 180 نفر در این آموزشگاه‌ها فعالیت می‌کنند.

فعالیت بیش از 24 هزار مربی در آموزشگاه‌های آزاد فنی‌و‌‌حرفه‌ای اصفهان

آذر ترابی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اینکه در حال حاضر در چهار‌چوب مقررات اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای وظایفی برای آموزشگاه‌های آزاد مشخص شده است، اظهار کرد: آموزشگاه‌های آزاد باید در چهار مرحله نظارت و بازرسی شوند.

وی با بیان اینکه بازرسی‌ها به صورت مشترک بین بخش دولتی و غیر‌دولتی انجام می‌شود، اضافه کرد: تاکنون توانسته‌ایم 275 مورد بازرسی نظارتی از آموزشگاه‌های آزاد فنی و حرفه‌ای موجود در سطح استان داشته باشیم.

اداره مؤسسات کارآموزی و مشارکت‌های مردمی اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان اصفهان با اشاره به تعداد مربیان فعال در این آموزشگاه‌ها تصریح کرد: یک‌هزار و 102 آموزشگاه آزاد فنی و حرفه‌ای در استان وجود دارد و 24 هزار و 180 نفر در این آموزشگاه‌ها فعالیت می‌کنند.

وی به یکی از برنامه‌های در نظر گرفته شده برای ارتقای سطح علمی و مهارت‌های این افراد اشاره کرد و ادامه داد: هر ساله دوره‌های آموزشی برای افزایش مهارت‌ها، سطح علمی و به‌روز شدن اطلاعات مربیان فعال در آموزشگاه‌های آزاد فنی و حرفه‌ای برگزار می‌شود.

ترابی با اشاره به اینکه امسال 351 نفر از مربیان فعال در آموزشگاه‌های آزاد فنی و حرفه‌ای استان زیر پوشش این آموزش‌ها قرار گرفته‌اند، تاکید کرد: آموزشگاه‌های آزاد فنی و حرفه‌ای در کنار مراکز دولتی با برگزاری دوره‌های مختلف آموزشی در رشته‌ها و حرفه‌های مختلف آموزشی در راستای ارتقای سطح مهارت‌آموزی افراد گام بر می‌دارند.

انتهای پیام/63004/خ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول