اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس زندان دشتی خبر داد

کمک 4,8 میلیون تومانی مردم دشتی برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد

رئیس زندان دشتی گفت: در جشن گلریزان شب گذشته مبلغ 4 میلیون و 840 هزار تومان توسط مردم شهر خورموج به ستاد دیه کمک شد.

کمک 4,8 میلیون تومانی مردم دشتی برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان دشتی، مسعود رحیمی صبح امروز در جمع مسئولان شهرستان دشتی با تشریح روند برگزاری جشن گلریزان در خورموج اظهار داشت: ستاد مردمی دیه و رسیدگی به امور زندانیان نیازمند با هدف حمایت و آزادی زندانیان جرایم غیر عمد تشکیل و پایه‌گذاری شده است.

رئیس زندان دشتی افزود: در راستای پیشگیری از مشکلات و معضلات اجتماعی از آثار سوء زندانی بودن سرپرست و اعضای خانواده، با جدیت تمام و با بهره‌گیری از مشارکت و کمک‌های خیرین نسبت به آزادی زندانی اهتمام ورزند.

وی خاطرنشان کرد: در سال گذشته 9 زندانی که جرایم آنها مهریه، نفقه، تصادف و وقوع حوادث و جرائم مالی غیرعمد است، در زندان دشتی تحمل کیفر می‌کردند که با پرداخت 2 میلیارد و 548 میلیون و 680 هزار ریال از طریق بانک‌های عامل، دریافت وام بلاعوض و کمک‌های مردمی و منابع داخلی ستاد دیه از زندان آزاد شدند.

رحیمی یادآور شد: امسال دو زندانی در دشتی هستند که تحمل کیفر می‌کنند و برای آزادی به یک میلیارد و 408 میلیون و 60 هزار ریال نیاز دارند.

وی یادآور شد: در جشن گلریزان شب گذشته مبلغ 4 میلیون و 840 هزار تومان توسط مردم شهر خورموج به ستاد دیه کمک شد.

رحیمی اضافه کرد: پرسنل دانشگاه آزاد اسلامی دشتی نیز حقوق یک روز خود را به این امر خداپسندانه کمک کردند.

رئیس زندان دشتی گفت: سال گذشته تعداد 80 نفر در استان بوشهر با اعطای مبلغ 27 میلیارد و 610 میلیون و 955 هزار و 990 ریال اعتبارات کمک‌های مردمی ستاد دیه از زندان آزاد شدند و مقدمات آزادی 21 نفر نیز فراهم شد.

رحیمی یادآور شد: هم اکنون تعداد 179 نفر مددجو در زندان‌های استان حضور دارند که برای آزادی آنها به مبلغ تقریبی 262 میلیارد و 491 میلیون و 340 هزار و 65 ریال نیاز است.

امام جمعه خورموج نیز گفت: کمک به دیگران در شکل‌های مختلفی چون انفاق، بخشش، قرض الحسنه و خدمات مشورتی، قلمی، عمرانی در اسلام مطرح شده است.

حجت الاسلام عبدالحسین مصلح افزود: انفاق اگر به ظاهر چیزی از شما کم می‌کند، ولی در واقع چیزهایی بر سرمایه‌های شما می‌افزاید و از نظر معنوی و هم از نظر مادی خوشبختی می‌آفریند و وسوسه شیطانی مانع از انفاق و بخشش می‌شود.

مصلح یادآور شد: امسال مددجوی نیازمند دو نفر هستند که امیدواریم روزی برسد که حتی یک نفر مددجو در زندان نداشته باشیم.

انتهای پیام/66001/ب30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول