اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط ستاد دیه فارس

5500 زندانی جرایم غیرعمد آزاد شدند

مدیرعامل ستاد دیه فارس گفت: تاکنون توسط ستاد دیه فارس، پنج هزار و 500 نفر از زندانیان جرایم غیرعمد از زندان‌های این استان آزاد شده‌اند.

5500 زندانی جرایم غیرعمد آزاد شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی اداره کل زندان‌های استان فارس، سیدرضا اسکندری در آیین گلریزان مرودشت اظهار داشت: این شهرستان در جذب کمک‌های مردمی رتبه چهارم را در سطح استان فارس دارد که امیدواریم امسال نیز زمینه آزادسازی زندانیان بیشتری در آن فراهم شود.

وی اضافه کرد: از ابتدای تأسیس ستاد دیه در فارس، با مساعدت خیران نیک‌اندیش پنج هزار و 500 نفر از زندانیان جرایم غیرعمد از زندان‌های این استان آزاد شده‌اند.

مدیرعامل ستاد دیه فارس ادامه داد: مردم نیکوکار و خیر استان فارس می‌توانند با واریز کمک‌های نقدی خود به حساب شماره 10/11991199 جام بانک ملت در امر خداپسندانه آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد شرکت کنند و یا از طریق شماره کارت 6104337770030961 بانک ملت کمک‌های نقدی خود را انتقال به کارت دهند.

رئیس زندان مرودشت نیز در این مراسم گفت: زندان مرودشت پس از زندان‌های شیراز بالاترین جمعیت کیفری و بیشترین آمار جرایم غیرعمد را دارد.

علی اکبر منصوری اضافه کرد: هم‌اکنون 90 نفر از زندانیان، دارای محکومیت‌های مالی غیرعمد به غیر از کلاهبرداری در زندان مرودشت تحمل کیفر می‌کنند، که علاوه بر خود آنان برای خانواده‌هایشان نیز آسیب محسوب می‌شود.

رئیس زندان مرودشت تصریح کرد: در سال گذشته از محل جذب کمک‌های مردمی و خیران و ستاد دیه این استان زمینه آزادی 56 نفر از زندانیان جرایم غیرعمد این شهرستان فراهم شد.

منصوری اظهار امیدواری کرد که امسال نیز با همت خیرین نیک‌اندیش، شهرستان مرودشت رتبه خوبی در سطح این استان در جذب کمک‌های مردمی کسب کند.

به گزارش فارس، در این آیین گلریزان سه میلیارد و 630 میلیون ریال به صورت نقدی و تعهدی به منظور آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد شهرستان مرودشت با همت خیران، ستاد دیه فارس و کمیته امداد این شهرستان جمع‌آوری شد.

انتهای پیام/2448/ت/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول