اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس:

قائمشهر قطب بیمارستان قلب استان‌های شمالی می‌شود

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با تأکید بر اینکه تمام تجهیزات تخصصی برای بیمارستان قلب در قائمشهر آماده می‌شود، گفت: این بیمارستان به عنوان قطب بیمارستان قلب استان‌های شمالی خواهد شد.

قائمشهر قطب بیمارستان قلب استان‌های شمالی می‌شود

سیدهادی حسینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سوادکوه با اشاره به مراسم کلنگ‌زنی بیمارستان 32 تختخوابی تأمین اجتماعی شیرگاه که با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در هفته گذشته انجام شد، اظهار کرد: بیمارستان 32 تختخوابی سوادکوه شمالی با نام شهید حجت‌الاسلام عبدالوهاب قاسمی از شهدای سوادکوهی هفتم تیر نامگذاری شده است.

نماینده سوادکوه، سوادکوه شمالی، قائمشهر، جویبار و سیمرغ در مجلس شورای اسلامی به مراحل ساخت بیمارستان 32 تختخوابی شیرگاه اشاره کرد و افزود: 150 میلیارد ریال اعتبار برای ساخت این بیمارستان در نظر گرفته شده است و تا یک هفته نقشه اولیه تهیه شود و اوقاف مازندران نیز پیگیری‌های لازم برای بخشی از زمین وقفی را انجام دهد.

وی از استفاده از نقشه تیپ تامین اجتماعی برای ساخت بیمارستان سوادکوه شمالی خبر داد و یادآوری کرد: در جلسه بررسی ساخت بیمارستان 32 تختخوابی تامین اجتماعی سوادکوه شمالی بر توجه به معماری منطقه نیز تأکید شده است.

180 میلیارد ریال برای بیمارستان ولیعصر قائمشهر هزینه می‌شود

حسینی با اشاره به این مطلب که بیمارستان ولیعصر قائمشهر، قطب قلب استان‌های شمالی کشور است، اذعان داشت: 180 میلیارد ریال از طرف تامین اجتماعی برای ساخت این بیمارستان هزینه می‌شود.

نماینده سوادکوه، سوادکوه شمالی، قائمشهر، جویبار و سیمرغ در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه افزایش هزینه نهایی بیمارستان ولیعصر قائمشهر به دلیل تفاوت نرخ ارز بوده است، خاطرنشان کرد: پنج درصد از کار ساختمانی این بیمارستان با مطالبات باقی مانده است که اجرایی می‌شود.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه همه تجهیزات تخصصی برای بیمارستان قلب در این مرکز ایجاد خواهد شد، تصریح کرد: این بیمارستان به عنوان قطب بیمارستان قلب استان‌های شمالی خواهد بود.

وی با اشاره به پیگیری ساخت ساختمان معاونت درمان تامین اجتماعی در قائمشهر به دغدغه‌های اشتغالزایی برای نیروهای بومی در حوزه انتخابیه اشاره و خاطرنشان کرد: در جلسات هماهنگی برنامه‌های تامین اجتماعی مقرر شد تا دغدغه ما و مردم در ارتباط با استفاده از نیروهای بومی با ماندگاری طولانی مدت مورد توجه قرار گیرد.

حسینی در پایان متذکر شد: کادر پزشکی و درمانی بومی با تعهد حضور طولانی‌ مدت در تأمین اجتماعی حوزه انتخابیه به‌کارگیری خواهند شد.

انتهای پیام/86015/ذ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول