اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره راه و شهرسازی سوادکوه و سوادکوه شمالی خبر داد

هزینه 30 میلیاردی برای 20 پروژه راه در سوادکوه شمالی

رئیس اداره راه و شهرسازی سوادکوه و سوادکوه شمالی گفت: برای اتمام 20 پروژه سوادکوه شمالی مبلغ 30 میلیارد ریال هزینه شده است.

هزینه 30 میلیاردی برای 20 پروژه راه در سوادکوه شمالی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در سوادکوه، شیروان مظلومی عصر امروز در بازدید از پروژه‌های راه روستایی سوادکوه شمالی با اشاره به این مطلب که مجموعه راه‌های روستایی سوادکوه شمالی برابر با 131 کیلومتر است، گفت: دو شرکت فعال در پروژه راهسازی این شهرستان مشغول به کار هستند.

رئیس اداره راه و شهرسازی سوادکوه شمالی افزود: شرکت زیگورات با 85 درصد پیشرفت کار و شرکت رامان با پیشرفت فیزیکی 35 درصد در این شهرستان مشغول فعالیت هستند.

وی به آسفالت 40 کیلومتر راه فرعی شهرستان سوادکوه شمالی اشاره کرد و افزود: بخشی از 40 کیلومتر راه فرعی این شهرستان نیاز به بهسازی و مرمت دارد.

مظلومی به وضعیت راه‌های روستایی شهرستان سوادکوه شمالی اشاره و خاطرنشان کرد: 75 کیلومتر راه روستایی سوادکوه شمالی آسفالت است که 30 کیلومتر آن در طول چهار سال اخیر آسفالت شده است و 15 کیلومتر از راه روستایی آن خاکی است.

عضو شورای اداری شهرستان سوادکوه و سوادکوه شمالی به اتمام 20 پروژه راه و شهرسازی در سوادکوه شمالی اشاره و تصریح کرد: برای اتمام 20 پروژه سوادکوه شمالی مبلغ 30 میلیارد ریال هزینه شده است.

وی از پنج پروژه در دست اقدام راه و شهرسازی در سوادکوه شمالی خبر داد و گفت: برای اتمام طرح‌ها و پروژه‌های راه و شهرسازی سوادکوه شمالی مبلغ 13 میلیارد ریال مورد نیاز است که در حال اتمام این طرح‌ها و پروژه‌ها هستیم.

مظلومی از رایزنی برای حل مشکلات زیر ساخت‌های مسکن مهر 224 واحدی شیرگاه خبر داد و افزود: برای سال جاری، 10 پروژه با 30 میلیارد ریال اعتبار تعریف شده است.

انتهای پیام/86015/ذ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول