اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

سوادکوه شمالی میزبان همایش ائمه جمعه مازندران

اجلاس ائمه جمعه مازندران با موضوع قرآن، رمضان و امام جمعه در سوادکوه شمالی برگزار شد.

سوادکوه شمالی میزبان همایش ائمه جمعه مازندران

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از شهرستان سوادکوه، آیت‌الله نورالله طبرسی شامگاه دوشنبه در همایش ائمه جمعه مازندران که به میزبانی دفتر ستاد نماز جمعه شیرگاه و در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد اسلامی واحد سوادکوه شمالی برگزار شد با اشاره به همایش فصلی ائمه جمعه استان مازندران، گفت: بررسی مسائل عمده سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی در این اجلاسیه مورد بررسی قرار می‌گیرد.

نماینده ولی فقیه در استان مازندران با اشاره به تصمیم‌گیری ائمه جمعه مازندران درباره مسائل روز، افزود: همایش فصلی ائمه جمعه مازندران با موضوع قرآن، رمضان و امام جمعه برگزار شده است.

وی یادآور شد: نتایج این اجلاسیه به دستگاه‌های مرتبط برای رفع مشکلات مورد نظر ارجاع می‌شود. 

* تریبون نماز جمعه، عزت نظام اسلامی را به رخ دشمنان می‌کشد

رئیس دفتر شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه مازندران با اشاره به این مطلب که همایش ائمه جمعه مازندران به منظور تعامل و بررسی مسائل سیاسی و اجتماعی تشکیل می‌شود، ابراز داشت: تریبون نماز جمعه مکانی است که عزت و اقتدار نظام اسلامی را به رخ دشمنان می‌کشد.

حجت‌الاسلام محمد انتظاری افزود: نماز جمعه موجب گسترش آموزه‌های دینی در جامعه را فراهم می‌کند. 

* گفتمان برگرفته از قرآن موجبات زمین‌گیر شدن دشمنان را فراهم کرده است

امام جمعه شیرگاه نیز با تأکید بر اینکه نماز جمعه از قدرت‌های دینی برای گسترش اسلام است، یادآوری کرد: گفتمان برگرفته از قرآن موجب زمین‌گیر کردن دشمنان را فراهم کرده است.

حجت‌الاسلام محمد مهدوی با اشاره به فعال و پویا بودن گفتمان انقلاب اسلامی و تأثیر جهانی آن، خاطرنشان کرد: گفتمان انقلاب اسلامی شهدا و عالمانی مانند شیخ مفید و سید رضی را پرورانده است.

وی خواستار بررسی مسائل مختلف جامعه با رویکرد دینی توسط ائمه جمعه شد و با تأکید بر تأثیر همه‌جانبه نماز جمعه، افزود: عمل به رسالت‌های نماز جمعه موجب گسترش آموزه‌های قرآنی و دینی و آشنایی مردم با مسائل داخلی و بین‌المللی و ناامیدی دشمنان را فراهم می‌کند.

انتهای پیام/86015/ذ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول