اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شیرگاه:

بزرگداشت شهدای 7 تیر و روحانی در سوادکوه شمالی برگزار می‌شود

امام جمعه شیرگاه از بزرگداشت شهدای هفت تیر و روحانی در سوادکوه شمالی خبر داد.

بزرگداشت شهدای 7 تیر و روحانی در سوادکوه شمالی برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از سوادکوه، حجت‌الاسلام محمد مهدوی امام جمعه شیرگاه صبح امروز در جلسه هماهنگی برگزاری مراسم گرامیداشت شهید عبدالوهاب قاسمی از شهدای هفت تیر و شهدای روحانی شهرستان سوادکوه با تاکید بر اینکه گرامیداشت یاد و نام شهدا تاکیدی دوباره بر آرمان‌های نظام اسلامی است، اظهار داشت: مراسم گرامیداشت شهید عبدالوهاب قاسمی و شهدای روحانی سوادکوه در هشتم تیرماه و از ساعت 17 تا 19 در مسجد جامع شیر گاه برگزار می‌شود.

امام جمعه شیرگاه با تاکید بر بیان خصوصیات شهدای شاخص سوادکوه خواستار برنامه‌ریزی مدون برای اجرای مراسم‌ها و همایش‌های ویژه شهدا شد و افزود: هماهنگی‌های لازم برای سخنرانی آیت الله جباری نماینده مازندران در مجلس خبرگان رهبری برای مراسم گرامیداشت شهید عبدالوهاب قاسمی و شهدای روحانی سوادکوه انجام شده است.

وی با اشاره به حضور معاون فرماندار سوادکوه شمالی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی مرکز شیرگاه، رئیس بنیاد شهید شهرستان، فرمانده حوزه مقاومت در جلسه بر لزوم تشکیل ستاد مرکزی گرامیداشت شهدای شاخص سوادکوه شمالی تاکید کرد و یادآور شد: برنامه‌ریزی و هماهنگی‌های برگزاری یادواره‌ها و همایش‌های ویژه شهدا باید به صورت منظم و با زمان‌بندی مناسب اجرایی شود.

مهدوی بر اهمیت برگزاری آبرومند مراسم‌های ویژه شهدا تاکید کرد و افزود: ستاد مرکزی گرامیداشت شهدای شاخص سوادکوه شمالی با هدف مدیریت متمرکز و هدفمند گرامیداشت یاد و خاطره شهدا تشکیل می شود.

انتهای پیام/86015/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول