اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل ستاد دیه مازندران خبر داد

350 مددجوی مازندرانی منتظر کمک خیران

مدیرعامل ستاد دیه استان مازندران گفت: 350 مددجو منتظر نوازش دستان گرم خیران هستند.

350 مددجوی مازندرانی منتظر کمک خیران

رمضان احمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از شهرستان ساری اظهار داشت: سال گذشته با پیگیری‌های ستاد مردمی رسیدگی به امور دیه و کمک به زندانیان نیازمند استان آزادی، 320 نفر از مددجویان واجد شرایط با پرداخت مبلغ بیش از 59  میلیارد ریال فراهم شد.

وی افزود: یک میلیارد و 300 میلیون ریال از وجوهات جمع‌آوری شده در جشن گلریزان ماه مبارک رمضان سال گذشته بوده که از سوی خیران ایثارگر شهرستان ساری اهدا و موجبات آزادی 70 نفر از مددجویان را مهیا کرد.

احمدی با بیان اینکه ستاد دیه استان با هدف آزادی زندانیان بدهکار مالی و دیه که بر اثر چالش‌های اقتصادی و اجتماعی در زندان تحمل کیفر می‌کنند، فعالیت می‌کند، تصریح کرد: ستاد دیه استان مازندران نسبت به آزادی آن دسته از مددجویانی که به علت عجز از پرداخت دیه، صدمه، قتل غیرعمدی ناشی از تصادفات در امر رانندگی و یا حوادث اتفاقی در محل کار از جمله حفاری چاه ساختمانی، آهنگری، نجاری و محکومیت‌های مالی از قبیل خسارت، جریمه، ترک انفاق، چک‌های برگشتی غیرکلاهبرداری که مدت‌های طولانی به‌صورت ناخواسته در زندان‌ها تحمل کیفر می‌کنند با جذب و جلب کمک‌های انسان دوستانه افراد خیر و نیکوکار در صدد آزادی آنان بر می‌آید.

این مسئول بیان داشت: همکاری انسان‌دوستانه مردم با ستاد دیه استان به منظور بازگرداندن آنان به جامعه و شادکردن دل‌های مضطرب و چشمان منتظر خانواده‌ها است تا از این منظر با خشنودی خلق موجبات خشنودی خالق مهربان میسر شود.

مدیرعامل ستاد دیه استان مازندران اظهار داشت: در حال حاضر 350 نفر از مددجویان جرائم غیرعمد و واجد شرایط کمک مالی در زندان‌های استان تحمل کیفر می‌کنند که چشمان منتظر و بی‌رمق آنان به دستان پرمهر و محبت سخاوتمندان و خیران دوخته شده و برای آزادی آنان بالغ بر 60 میلیارد ریال بودجه نیاز است.

احمدی خاطرنشان کرد: در همین راستا فردا مصادف با پانزدهم ماه مبارک رمضان روز میلاد امام حسن مجتبی (ع) جشن گلریزان با هدف آزادسازی زندانیان در شهرستان ساری برگزار می‌شود.

مدیرعامل ستاد دیه استان مازندران با تقدیر از خیران و نیکوکاران استان گفت: شماره حساب 0106353043003 بانک ملی شعبه مرکزی ساری بر جمع‌آوری کمک‌های نقدی برای کمک به زندانیان بی‌بضاعت در اختیار عموم مردم قرار دارد.

انتهای پیام/86006/ح30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول