اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با همکاری اداره کل ارشاد جنوب کرمان

کانون فرهنگی هنری زندان جیرفت افتتاح شد

کانون فرهنگی هنری زندان جیرفت با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان افتتاح شد.

کانون فرهنگی هنری زندان جیرفت افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، حجت‌الاسلام اصغر عسکری امام جمعه جیرفت امروز در آیین افتتاح کانون فرهنگی هنری زندان جیرفت اظهار داشت: برنامه‌های فرهنگی اجرا شده در زندان رفتار و منش مددجویان را به نحو احسن تغییر داده است.

عسکری افزود: ماه رمضان فرصت طلایی برای جبران گناهان است و ما باید در این ماه که ماه تطهیر و پاکی است، خود را از اشتباهات و لغزش‌ها پاک کنیم.

امام جمعه جیرفت خاطر نشان کرد: ما باید از شکست‌های زندگی به خوبی بهره ببریم و از آنها در راستای پیروزی استفاده کنیم و شکست و پیروزی در زندگی انسان همیشه قرار دارد.

رئیس اداره زندان جیرفت نیز بیان داشت: با توجه به اینکه برنامه‌های فرهنگی سرلوحه کار اصلاح و تربیت است، افتتاح کانون فرهنگی هنری زندان که با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان و کانون مساجد صورت گرفته است، جوابگوی برنامه‌های فرهنگی در زندان است.

علاوه بر افتتاح مراسم افتتاحیه کانون، جشن ولادت کریم اهل بیت حضرت امام حسن مجتبی (ع) و محفل انس با قرآن کریم با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان و جمعی از کارکنان زندان، اصحاب رسانه و تعدادی از قاریان برجسته کشوری و شهرستانی برگزار شد.

انتهای پیام/2655/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول