اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار کرمان:

ارزش مدال‌های علمی از تمام افتخارات بالاتر است

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار کرمان گفت: ارزش مدال‌های علمی از تمام افتخارات در صحنه‌های مختلف بالاتر است، زیرا ایران با رشد علمی می‌تواند بالندگی‌های خود را به منصه‌ ظهور برساند.

ارزش مدال‌های علمی از تمام افتخارات بالاتر است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، کریم مهرشاد پیش از ظهر امروز در آیین استقبال امیر اشرف‌گنجویی دارنده مدال طلای المپیاد جهانی زیست‌شناسی اظهار داشت: این افتخار بزرگ برای ملت ایران که توسط یکی از فرزندان افتخار‌آفرین این مرز و بوم آفریده شده است را تبریک عرض می‌کنم.

وی بیان کرد: بسیار خوشحالیم که در ماه مبارک رمضان و در آستانه میلاد امام حسن مجتبی (ع) به استقبال یکی از جوانان افتخارآفرین ایران آمده‌ایم که توانست نام نظام جمهوری اسلامی ایران را در جهان پرآوازه کند.

مهرشاد تصریح کرد: در پشت‌ سر گذاشتن یک فعالیت جدی علمی در سطح کشور فرزندی از استان کرمان موفق شد در المپیک جهانی در زمینه زیست شرکت کند و مدل طلا را برای جمهوری اسلامی ایران به ارمغان بیاورد.

معاون توسعه منابع انسانی استاندار کرمان گفت: ارزش این مدل یقینا بیشتر از مدال‌هایی است که در صحنه‌های ورزشی کسب کرده‌ایم، زیرا امروز کشور جمهوری اسلامی با رشد علمی که در سطح جهان دارد، می‌تواند بالندگی‌های خود را به منصه ‌ظهور بگذارد و این شعار توانستن را که مقام معظم رهبری با تاکیدات مختلف خود در جوانان این مرزوبوم نهادینه‌ کردند، امروز به بار نشسته است.

مهرشاد عنوان کرد: امیدوارم همه جوانان این مرز و بوم که یقینا این استعداد در وجود آنها نهفته است هر روز شکوفاتر از دیروز باشند و این افتخارات را هر روزه کنند.

انتهای پیام/80018/صا20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول