اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

علیزاده پورنیا:

رنگ مدالم در مسابقات جهانی طلایی است

دارنده سه مدال نقره مسابقات برون مرزی سال 2013 گفت: تمام تلاشم این است که رنگ مدالم در مسابقات جهانی امسال طلایی باشد.

رنگ مدالم در مسابقات جهانی طلایی است

هادی علیزاده‌پورنیا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار داشت: در فینال رقابت‌های آسیایی و همچنین مسابقه پایانی پیکارهای دانشجویان جهان به حریفانی برخورد کرده‌ام که بالاتر از من در رده‌های اول و دوم رده‌بندی فدراسیون جهانی کشتی قرار دارند.

وی ادامه داد: رومن ولاسف روسیه‌ای نفر اول رده بندی فدراسیون جهانی کشتی در سال جاری میلادی است و قهرمان کشتی فرنگی اروپا در وزن 74 کیلوگرم به شمار می‌رود که حریف من در مسابقه پایانی این وزن در رقابت‌های دانشجویان جهان بود.

کشتی‌گیر پرافتخار استان قم اضافه کرد: همچنین رقیب من در مسابقه نهایی وزن 74 کیلوگرم پیکارهای کشتی فرنگی قهرمانی آسیا در شهر دهلی هندوستان کیم هیون‌وو قهرمان المپیک 2012 لندن از کشور کره جنوبی بود که کشتی بسیار سختی انجام دادم.

وی ابراز داشت: با این حال تمام تلاشم را مقابل هر دو حریف سرشناس خود انجام دادم ولی نتیجه به نفع آنها شد، ولی هرگز ناراحت و نگران نیستم و یک بار دیگر تمام توان خودم را به کار می‌گیرم تا در رقابت‌های جهانی از سد آنها عبور کنم.

علیزاده‌پورنیا تصریح کرد: بلافاصله بعد از بازگشت از مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی دانشجویان جهان بدون استراحت به اردوی تیم ملی بزرگسالان می‌روم تا در کنار سایر ملی پوشان حاضر در اردو آماده حضور در رقابت‌های جهانی شویم.

وی یادآور شد: زمان زیادی به آغاز رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی جهان باقی نمانده است و این مسابقات برای ما از اهمیت بالایی برخوردار است، به همین خاطر کادر فنی تیم ملی برنامه‌ریزی خوبی انجام داده تا در این رقابت‌ها حضور موفقی داشته باشیم.

پرافتخارترین ورزشکار قمی در سال 91 تصریح کرد: در وضعیت آمادگی بسیار خوبی به سر می‌برم، برای پیکارهای جهانی دانشجویان در کشور روسیه نیز انگیزه زیادی داشتم که بتوانم مدال طلا بگیریم ولی حریفان قدری حضور داشتند و واقعا رسیدن به فینال وزن 74 کیلوگرم آسان نبود.

وی خاطرنشان کرد: در دیدار نهایی حریف من مورد حمایت تماشاگران روسیه‌ای حاضر در سالن بود و اتفاقات نیز به نفع او رقم می‌خورد با این حال باخت در این دیدار را توجیه نمی‌کنم و وعده من و این کشتی‌گیر در مسابقات جهانی خواهد بود که بتوانم این باخت را تلافی کنم.

هادی علیزاده‌پورنیا توانست در مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی دانشجویان جهان به مدال نقره دست یابد.

انتهای پیام/78002/ق30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول