اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی مساجد استان مرکزی خبر داد

راهیابی عضو کانون‌های مساجد استان مرکزی به جشنواره تسنیم

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان مرکزی از راهیابی عضو کانون‌های مساجد مرکزی به جشنواره تسنیم خبر داد.

راهیابی عضو کانون‌های مساجد استان مرکزی به جشنواره تسنیم

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، حجت‌الاسلام مصطفی ذوالفقاری پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: دومین جشنواره ملی قرآنی تسنیم به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی و انجمن سینمای جوان از 22 تا 24 مردادماه در مشهد مقدس برگزار می‌شود که خوشبختانه آثار هنرمندان این استان موفق به راهیابی به این جشنواره شدند.

وی تصریح کرد: این جشنواره در سه بخش فیلم، فیلمنامه و عکس برگزار می‌شود که فیلم کوتاه قاب ساخته محمد حسینی از اعضای فعال کانون‌‌های فرهنگی و هنری مساجد استان به بخش فیلم این جشنواره راه یافته است.

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان مرکزی ادامه داد: این فیلم کاری از گروه هنری پایدار است که بنیامین حسینی از اعضای کانون فرهنگی و هنری حضرت مهدی (عج) مسجد جامع روستای مراد‌آباد در این فیلم به ایفای نقش پرداخته است.

به گفته وی موضوع این فیلم حفظ حرمت کلمه الله جل جلاله است که به خوبی در این فیلم به نمایش در آمده است.

ذوالفقاری ادامه داد: در بخش مسابقه این جشنواره فیلم‌های کوتاه داستانی، مستند، 100 ثانیه‌ای و انیمیشن به نمایش درآمده و در بخش جانبی نیز کارگاه‌های آموزشی و تخصصی با موضوعات قرآنی و جنگ نرم در حوزه تولید فیلم کوتاه برگزار می‌شود.

لازم به ذکر است که جشنواره قرآنی تسنیم با هدف فراهم آوردن بستری مناسب برای بروز و شکوفایی استعدادهای جوان در عرصه دینی، قرآن و معارف اهل‌بیت (ع)، استفاده از ظرفیت هنر فیلم‌سازی برای ثبت و انتقال نقش قرآن در جوامع اسلامی و تشویق جامعه هنری کشور و فیلم‌سازان برای پرداختن به موضوعات مرتبط با قرآن کریم برگزار می‌شود.

انتهای پیام/87004/م30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول