اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مسئولان استانی و شهرستان صورت گرفت

بازدید از خانواده مددجویان بهزیستی در لنده + تصاویر

با حضور امام جمعه، حراست سازمان بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد و مسئولان شهرستانی از خانواده مددجویان و کارکنان بهزیستی لنده بازدید به عمل آمد.

بازدید از خانواده مددجویان بهزیستی در لنده + تصاویر

به گزارش خبرگزاری فارس از لنده، صبح امروز با حضور امام جمعه لنده، حراست سازمان بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد و مسئولان شهرستانی از خانواده مددجویان و کارکنان بهزیستی لنده بازدید به عمل آمد و مشکلات معیشتی آنان مورد بررسی قرار گرفت.

مددجویان در این ‌دیدار با اشاره به مشکلات معیشتی خود، بیکاری و مسکن را مهمترین مشکلات خود دانستند و از مسئولان خواستند با برنامه‌ریزی صحیح مشکلات این دو مقوله مهم را برطرف کنند.

سرپرست اداره بهزیستی لنده هم در این بازدید با ارائه گزارشی از عملکرد سازمان بهزیستی در خصوص مسکن و اشتغالزایی گفت: سازمان بهزیستی استان با رایزنی‌هایی که با نهادها و ادارات مختلف داشته بر استخدام 3 درصدی نیروهای تحت پوشش این نهاد طبق مصوبات و قوانین تأکید کرده است.

 

نورعلی کاظمی افزود: در زمینه ساخت مسکن توانستیم 5 بافت فرسوده را تعمیر و مرمت و قریب به 14 مورد کمک هزینه ساخت مسکن خود مالکی که توسط مددجویان ساخته شده را در دستور کار خود قرار دهیم.

وی گفت: برای هر مسکن خود مالکی توسط سازمان بهزیستی مبلغی بالغ بر 20 میلیون ریال به حساب مددجویان واریز شده است.

انتهای پیام/82013/ر20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول