اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تنیس‌بازان قم به جدول اصلی مسابقات تور تنیس آسیا راه یافتند

تنیس‌بازان قم با درخشش مقابل حریفان خود مجوز حضور در جمع نفرات راه یافته به دور اصلی مسابقات تور تنیس آسیا را به دست آوردند.

تنیس‌بازان قم به جدول اصلی مسابقات تور تنیس آسیا راه یافتند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، موفقیت‌های تنیس‌بازان قمی در رده‌های سنی مسابقات مهم این رشته ورزشی ادامه یافت و بعد از اینکه تنیس قم توانست در رقابت‌های داخلی به توفیقات بزرگی دست یابد، اکنون دستاورد مهمی توسط تنیس‌بازان قمی در یکی از رویدادهای بین‌المللی این رشته حاصل شده است.

کارهای زیربنایی، استعدادیابی و سرمایه‌گذاری بر روی رده‌های سنی پایه همگی از عواملی هستند که از سوی هیئت تنیس استان قم منجر به توسعه بیش از پیش تنیس شده است و در حالی که شاید کمتر کسی از تنیس قم انتظار حضور موفق در مسابقات مختلف داخلی و برون مرزی را دارد اما اکنون این رشته خود را آرام آرام به جایگاه‌های معتبری در تنیس کشور می‌رساند.

کمتر از دو ماه قبل تنیس‌بازان قمی در مسابقات لیگ دسته دوم تنیس مردان باشگاه‌های کشور با کسب نتایج بسیار خوب توانستند دیگر رقبا را کنار زده و خود را به عنوان تیم نخست و قهرمان کشور معرفی کرده و جواز صعود به دسته اول تنیس کشور را به دست بیاورند.

اکنون موفقیتی دیگر این بار در عرصه بین‌المللی برای تنیس قم حاصل شده است و چهار تنیس‌باز قمی با عملکردی مطلوب و کسب برتری مقابل حریفان خود در مسابقات قهرمانی تور تنیس آسیا به به جدول اصلی این پیکارها راه یافتند.

این در حالی است که هیئت تنیس استان قم چهار تنیس‌باز آینده‌دار قمی را به این رقابت‌ها معرفی کرده است و آرش میرعارفی، محمدحسین جلالیان، امین موسوی و علی سیدصالحی بازیکنان شاخص تنیس قم در مسابقات تور تنیس آسیا هستند که با برتری مقابل حریفان خود وارد جدول اصلی تور تنیس آسیا و جمع 32 نفر برتر این رقابت‌ها شدند.

این تنیس‌بازان در تلاش برای به دست آوردن این موفقیت ارزنده، هر کدام سه مسابقه برابر حریفان خود برگزار کردند و موفق به شکست رقبا شدند تا بدین ترتیب جواز صعود به جمع نفرات برتر ورود به جدول اصلی مسابقات را کسب کنند.

نمایندگان تنیس قم از امروز ادامه مسابقات خود را در زمین‌های تنیس مجموعه ورزشی انقلاب تهران با حریفان داخلی و خارجی شرکت‌کننده در مسابقات تور تنیس آسیا پیگیری می‌کنند تا جواز حضور در جمع 16 نفر برتر را به دست بیاورند.

در مسابقات تور تنیس آسیا علاوه بر تنیس‌بازان مستعد کشورمان که منتخبی از سراسر کشور هستند، رقبایی از کشورهای عراق، بحرین، پاکستان، هند و کویت نیز با نمایندگان تنیس ایران برای کسب عناوین برتر مسابقه می‌دهند.

انتهای پیام/78002/ح30/چ3000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول