اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مشاور حقوقی باشگاه مس:

غیرقانونی بودن رضایت‌نامه خلیل‌زاده محرز است

مشاور حقوقی باشگاه صنعت مس کرمان گفت: اینکه رضایت‌نامه‌ای صادر شده و غیر قانونی بودن آن روشن‌تر از آفتاب است، ملاک و مبنای یک رأی قرار می‌گیرد، موضوعی است که نیاز به بررسی‌های حقوقی دارد.

غیرقانونی بودن رضایت‌نامه خلیل‌زاده محرز است

وحید قرایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان با اشاره به اعلام رأی کمیته انضباطی فدارسیون فوتبال در زمینه شکایت باشگاه مس کرمان مبنی بر غیر قانونی بودن قرارداد شجاع خلیل‌زاده با باشگاه سپاهان اظهار داشت: همین موضوع که وکیل شجاع خلیل‌زاده اعلام کرده است در جلسه رسیدگی به شکایت باشگاه مس از این بازیکن، شهبازی مدیر باشگاه مس پیشنهاد یک میلیاردی برای گذشتن از حقوق باشگاه را رد کرده است، بزرگترین موفقیت برای این باشگاه و مردم کرمان است، زیرا مس حقوق حقه خود را مطالبه کرده بود و برای معامله وارد این جریان نشده بود.

وی افزود: در جلسه رسیدگی به شکایت باشگاه مس هم عنوان شد که این باشگاه تمام تلاش خود را فقط از طریق مراجع قانونی برای حفظ حقوق خود انجام می‌دهد، افکار عمومی بهترین قضاوت را در این زمینه دارند و مردم کرمان هم جز این تلاش مدیریت باشگاه چیز دیگری ولو یک میلیارد پول را نمی‌خواست.

قرایی تصریح کرد: باشگاه مدارک قانونی خود را به کمیته انضباطی ارائه داده است و همه چیز روشن و شفاف است، ما همچنان به این رأی اعتراض داریم و تا آن جا که قانون اجازه می‌دهد، پیگیر حقوق باشگاه هستیم.

مشاور حقوقی باشگاه صنعت مس با بیان اینکه کرمانی‌ها نشان داده‌اند در پرورش بازیکنان مؤثر و توانمند قابلیت زیادی دارند، گفت: از اینکه امثال خلیل‌زاده در این تیم بازی نکند، نگرانی وجود ندارد، اما پیگیری مسائل قانونی حقی است که همواره برای این باشگاه محفوظ است، این رویداد قطعا به اتحاد و همدلی بیشتر در تیم مس منجر شده و در آینده نزدیک مشخص می‌شود چه کسانی از چنین مواردی متضرر می‌شوند.

قرایی به استرس خلیل‌زاده و پیشنهاد یک ‌میلیاردی در روز رسیدگی به این پرونده که وکیل این بازیکن عنوان کرده است، اشاره کرد و افزود: این مسئله نشان می‌دهد که واقعا حق با چه کسی بوده است و امیدواریم رویه‌ای در فدراسیون فوتبال به وجود آید تا اینگونه مسائل برای همیشه از فوتبال ایران برچیده شود.

وی تصریح کرد: کرمانی‌ها به سخت‌کوشی مشهور هستند و مسائل این چنینی، خللی در تلاش آنها برای کسب موفقیت در فوتبال به وجود نمی‌آورد، یقین دارم در مسابقات فصل جاری پدیده‌هایی از بچه‌های استان کرمان در خط دفاعی متولد می‌شوند که تا سال‌های سال خط دفاع مس را بیمه می‌کنند.

قرایی عنوان کرد: اینکه رضایت‌نامه‌ای که به شکل غیرقانونی صادر شده و غیرقانونی بودن آن روشن‌تر از آفتاب است، ملاک و مبنای یک رأی قرار می‌گیرد، موضوعی است که نیاز به بررسی‌های حقوقی دارد و نباید از آن به سادگی گذشت.

وی عنوان کرد: امیدواریم چنین موضوعاتی در فوتبال ایران رویه نشود و البته این اتفاقات برای پیشگیری از تکرار نشدن مورد کنکاش قرار گیرند، به هر حال مسیر باشگاه مسیر قانون است و هیچ موضوع حاشیه‌ای سبب انحراف از این مسیر نمی‌شود.

انتهای پیام/80011/خ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول