اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی سابق سپاهان:

گردان و احمدی باید بدانند که فوتبال جنگ است/ اعضای فنی سپاهان کم است

سرمربی سابق سپاهان گفت: دو دروازه بان سپاهان باید بدانند که در فوتبال باید رقابت کنند و بجنگند.

گردان و احمدی باید بدانند که فوتبال جنگ است/ اعضای فنی سپاهان کم است

حسین چرخابی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: سال گذشته به عملکرد سپاهان نسبت به جدایی برخی بازیکنان این تیم ایراد گرفتم که به مذاق برخی‌ها خوش نیامد، اما در پایان فصل صحبت‌های من به طور کامل صحیح از کار درآمد.

وی تصریح کرد: در فصل نقل و انتقالات این فصل سپاهان عملکرد خوبی را از خود به نمایش گذاشت و حساب شده نسبت به ترمیم نقاط ضعف تیمش اقدام کرد.

سرمربی سابق سپاهان ادامه داد: به اعتقاد من سپاهان در این فصل در هر پست دو بازیکن بسیار خوب را به خدمت گرفته است.

وی با بیان اینکه بازی تدارکاتی سپاهان در برابر راه آهن را از نزدیک مشاهده کردم، افزود: به نظر می‌رسد این تیم با از دست دادن خلعتبری مشکل بسیاری را در خط حمله خودش داشته باشد زیرا در صورتی که در رقابت‌های فصل گذشته تیم‌های حریف کناره‌های تیمشان را می‌بستند مهاجم سپاهان با حرکت به عمق خط دفاعی حریف گره تیم را باز می‌کرد، اما در سال جاری به نظر می‌رسد چنین بازیکنی در خط حمله سپاهان وجود نداشته باشد.

چرخابی افزود: اما سپاهان در پست‌های دیگر بازیکنان بسیار خوبی را به خدمت گرفته است و در صورتی که این دو دروازه‌بان بدانند که در فوتبال باید رقابت کنند به طور حتم طلایی‌پوشان از این پست با هیچ مشکلی مواجه نمی‌شوند.

وی در ادامه به کادر فنی سپاهان اشاره و تصریح کرد: کادر فنی سپاهان از تعداد محدودی تشکیل شده در صورتی که تمام تیم‌های مطرح دنیا از نفرات بسیاری به عنوان کادر فنی در تیمشان استفاده می‌کنند.

پیشکسوت فوتبال اصفهان ادامه داد: به طور مثال باشگاهی مانند رئال از پنج بدنساز استفاده می‌کند و ممکن است چنین روندی برای سپاهان خطرناک باشد.

انتهای پیام/63020/ع30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول