اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول کمیته استعدادیابی هیئت فوتبال قم خبر داد

شناخت استعداد‌های آینده فوتبال قم از فستیوال مدارس زیر 10 سال

مسئول کمیته جوانان و استعدادیابی هیئت فوتبال استان قم از شناسایی استعدادهای آینده‌دار این رشته در رقابت‌ تیم‌های شرکت کننده در فستیوال مدارس فوتبال زیر 10 سال قم خبر داد.

شناخت استعداد‌های آینده فوتبال قم از فستیوال مدارس زیر 10 سال

عباس رحمانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم‌ اظهار کرد: با برنامه‌ریزی انجام شده در کمیته جوانان و استعدادیابی هیئت فوتبال فستیوال مدارس فوتبال استان رده سنی زیر 10 سال با حضور مسئولین ورزش و فوتبال استان و مدیران مدارس فوتبال و اولیاء فوتبال‌آموزان برگزار شد.

وی ادامه داد: این فستیوال بعد از ساعت افطار و در زمین چمن مصنوعی مجموعه ورزشی تختی قم برگزار شد و در آن فوتبال‌آموزان از 12 مدرسه فوتبال فعال استان قم در طرح ورزشی اوقات فراغت تابستان سال جاری حضور داشتند و برنامه‌های اجرایی این فستیوال دو ساعت به طول انجامید.

رحمانی بیان داشت: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده فستیوال مدارس فوتبال استان در سال جاری را در سه رده سنی زیر 10 سال، زیر 11 سال و زیر 12 سال برگزار کردیم که یکی از نکات جالب توجه استقبال خوب و گرم خانواده‌های استعدادهای آینده فوتبال قم بود.

وی یاد آور شد: متولدین یازدهم دی ماه سال 1382 به بالا در رده سنی زیر 10 سال، متولدین یازدهم دی ماه سال 1381 به بالا در رده سنی زیر 11 سال و متولدین یازدهم دی ماه سال 1380 در رده سنی زیر 12 سال این فستیوال با یکدیگر به رقابت پرداختند.

رحمانی عنوان داشت : رده سنی زیر 10 سال این فستیوال به شکلی جدید با حضور 12 مدرسه فوتبال برگزار شد که تیم‌های شرکت کننده در آن از مدارس فوتبال فینال، هلال مهر، المپیاد، علم و ادب، پارسا، افشید، هنگ، امید، عقاب پردیسان، خورشید، صبا و پرسپولیس بودند و از هر مدرسه پنج نفر به عنوان بازیکن اصلی و دو نفر به عنوان ذخیره در این فستیوال شرکت کرده بودند.

وی همچنین در خصوص به نحوه برگزاری این فستیوال خاطرنشان کرد: این فستیوال از شش کارگاه تشکیل شده بود که در کارگاه اول تست چابکی، در کارگاه دوم بازی فوتبال، در کارگاه سوم تست پاس، در کارگاه چهارم بازی فوتبال، در کارگاه پنجم تست شوت و در کارگاه پایانی نیز بازیکنان با بازی فوتبال به کار خود خاتمه دادند.

مسئول کمیته جوانان و استعدادیابی هیئت فوتبال استان قم عنوان داشت: به فوتبال‌آموزان در هر کارگاه امتیازاتی تعلق گرفت که مجموع این امتیازات زیر نظر مربیان هر کارگاه و با نظارت کمیته جوانان و استعدادیابی هیئت ارزیابی شد.

وی ابراز داشت: فستیوال رده سنی زیر 11 سال نیز چهارم مرداد ماه در زمین چمن مصنوعی مجموعه ورزشی تختی قم برگزار خواهد شد، ضمن اینکه در این فستیوال با حضور عباس جهان‌بینی مدیر کل ورزش و جوانان استان، کریم بهرامی رئیس و علی احمدی دبیر هیئت فوتبال و رضا دلکش از پیشکسوتان فوتبال استان فوتبال‌آموزان هدیه و گواهی شرکت در این فستیوال را از دست این مسئولان دریافت کردند.

انتهای پیام/78002/ق30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول