اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس خبر می‌دهد

رقابت موسپیدان فوتبال همدان به یاد شهدای ورزشکار و پیشکسوت

سومین دوره مسابقات فوتبال پیشکسوتان جام رمضان با عنوان بزرگداشت شهدای ورزشکار و پیشکسوت استان همدان به میزبانی باشگاه شهرداری همدان در حال برگزاری است.

رقابت موسپیدان فوتبال همدان به یاد شهدای ورزشکار و پیشکسوت

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، در سومین سال پیاپی و بر اساس تقویم ورزشی باشگاه شهرداری، برگزاری مسابقات فوتبال جام رمضان با عنوان بزرگداشت شهدای ورزشکار استان همدان با حضور شش تیم در حال برگزاری است.

در این دوره از مسابقات شش تیم شامل سه تیم پیشکسوتان به نام‌های «شدیدی»، «الوند» و «شهرداری» در یک گروه و سه تیم «اصحاب رسانه»، «منتخب محلات» و «شهید خادم‌ همدانی» در گروه دیگر به مدت شش شب متوالی با یکدیگر رقابت می‌کنند.

براساس تصمیم‌گیری مسئولان برگزاری این مسابقات، شش تیم حاضر در دو گروه سه تیمی با یکدیگر به صورت دوره‌ای رقابت می‌کنند و در پایان به همه تیم‌ها تندیس یادبود مسابقات و جوایز ارزنده تعلق خواهد گرفت.

این مسابقات به منظور دلگرمی و جمع شدن پیشکسوتان فوتبال همدان در یک مسابقه رقابتی ورزشی گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر شهدای ورزشکار استان طراحی شده که سومین سال برگزاری خود را پشت سر می‌گذارد.

سومین دوره رقابت‌های پیشکسوتان جام رمضان با حمایت‌های پیمان صادقی، مدیرعامل سازمان و تأکید اعضای شورای شهر همدان برگزار می‌شود که جزو یکی از برنامه‌های مهم تقویم ورزشی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری همدان به شمار می‌رود.

فرق کلی در ساختار و سطح کمی و کیفی این رقابت‌ها نسبت به دو دوره قبل از آن لحاظ شده است و بر اساس برنامه‌ریزی کمیته در برگزاری این رقابت‌ها ضمن افزایش از چهار تیم به شش تیم بحث رقابتی و معرفی تیم‌های برتر حذف شده و برای بالا رفتن کیفیت مسابقات ملاک قهرمانی وجود ندارد.

در دیدار نخست این مسابقات، تیم فوتبال پیشکسوتان شدیدی موفق شد با حساب سه بر یک حریف قدرتمند خود پیشکسوتان شهرداری را از پیش‌رو بردارد.

در دومین دیدار تیم اصحاب رسانه با وجود ارائه بازی خوب و در حالی که تا دقایق پایانی بازی با حساب یک بر یک در جریان بود در نهایت با نتیجه دو بر یک بازی را به تیم فوتبال شهید خادم همدانی واگذار کرد.

در حاشیه بازی تیم‌های اصحاب رسانه و شهید خادم، محمدرضا عارف، رئیس خانه مطبوعات همدان ضمن حضور در باشگاه شهرداری طی سخنانی از حرکت خوب خبرنگاران ورزشی و انجمن ورزشی‌نویسان استان در تشکیل تیم فوتبال و فوتسال ابراز خوشحالی کرد.

حضور رئیس خانه مطبوعات در ساعت پایانی شب برای اعضای تیم و انجمن ورزشی‌نویسان موجب دلگرمی زیاد بود.

در ادامه بازی‌های این دوره، پیشکسوتان الوند با پیشکسوتان شهرداری، منتخب محلات با شهید خادم همدانی، پیشکسوتان الوند با پیشکسوتان شدیدی دیدار خواهند کرد.

براساس تصمیم‌گیری مجریان مسابقات در آیین پایانی و اختتامیه این رقابت‌ها تیم‌های اصحاب رسانه و منتخب محلات برگزارکننده آخرین مسابقه هستند.

مراسم اختتامیه این مسابقه پنج‌شنبه سوم مردادماه از ساعت 22 در محل ورزشگاه شهدای شهرداری همدان واقع در خیابان بهنام‌جو با حضور مسئولان شورای شهر و مدیران ستادی شهرداری برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/89020/ذ40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول