اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم رباط کریم در مجلس تأکید کرد

لزوم بررسی منصفانه عملکرد دولت‌های نهم و دهم/ مردم بهترین قضاوت را می‌کنند

نماینده مردم رباط کریم در مجلس گفت: باید عملکرد دولت‌های نهم و دهم با دقت و به صورت منصفانه بررسی شده و نقاط ضعف و قوت این دولت شناسایی شود.

لزوم بررسی منصفانه عملکرد دولت‌های نهم و دهم/ مردم بهترین قضاوت را می‌کنند

ابراهیم نکو امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در این شهرستان اظهار داشت: در روزهای آینده به صورت رسمی پرونده هشت سال دولت محمود احمدی‌نژاد بسته می‌شود و دولت منتخب باید به مدت چهار سال اداره کشور را بر عهده گیرد.

وی تصریح کرد: در پایان کار هر مدیریتی ما نیازمند بررسی عملکرد این دوره هستیم، چراکه شناسایی نقاط ضعف و قوت و درس گرفتن از تجارب گذشته یکی از مهمترین عوامل موفقیت در اداره یک جامعه است.

این مسئول بیان داشت: دولت محمود احمدی‌نژاد با رای مردم به مدت هشت سال اداره کشور را بر عهده داشت و حال باید فرد دیگری که وی هم با رأی اکثریت ملت ایران انتخاب شده است، جای احمدی‌نژاد را بگیرد.

نکو تأکید کرد: دولت آینده به طور قطع برنامه‌ها و اهدافی دارد، اما نمی‌تواند خود را به طور کامل با دولت‌های قبلی بی‌ارتباط بداند و یکی از رموز موفقیت هر مدیری این است که از تجارب مدیران گذشته درس گرفته و ضمن پرهیز از اشتباهات قبلی، بر تداوم کارهای مثبت اصرار بورزد.

وی افزود: دولت محمود احمدی‌نژاد دارای نقاط ضعف و قوت است و ابتدا باید به صورت منصفانه عملکرد هشت سال گذشته مورد بررسی قرار گرفته و پس از شناسایی ضعف‌ها و موفقیت‌ها از آنها درس گرفت. 

* مردم بهترین قضاوت را انجام خواهند داد

نماینده مردم رباط کریم در مجلس شورای اسلامی درباره عملکرد دولت محمود احمدی‌نژاد نیز گفت: ابتدا باید بر این نکته تاکید کنم که مردم بهترین قضاوت را خواهند داشت و این امر بارها اثبات شده است.

نکو ادامه داد: در گفت‌وگوهای قبلی تأکید کرده‌ام که در سال‌های اخیر کارهای خوبی صورت گرفته که باید در آینده نیز تداوم یابد، به شرط آنکه نقاط ضعف و کاستی‌ها را شناسایی و پس از برطرف کردن نواقص، کار را ادامه دهیم.

وی اذعان داشت: به عنوان نمونه طرح‌های بزرگی چون مسکن مهر و همچنین هدفمندی یارانه‌ها در دولت‌های نهم و دهم کلید خورد که با وجود برخی کاستی‌ها، کار بسیار مثبتی بوده است.

نکو افزود: بنابراین باید یک بررسی کامل درباره این طرح‌ها صورت گرفته و با شناسایی و رفع اشکالات، با قوت در آینده ادامه پیدا کند.

وی در پایان ابراز داشت: دولت منتخب نیز که از چند روز دیگر به صورت رسمی کار را شروع خواهد کرد، بی‌نیاز از نقد نیست و این دولت نیز روزی پایان می‌یابد، اما مهم این است که در پایان مردم از کارها ابراز رضایت کرده و جهت‌گیری و سمت و سوی دولت به سمت تعالی و پیشرفت کشور باشد.

انتهای پیام/2302/ذ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول