اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کانون پرورش فکری مازندران خبر داد

استقبال رو به رشد علاقمندان از جشنواره شعرخوانی رضوی

مدیرکل کانون پرورش فکری مازندران از استقبال رو به رشد علاقمندان حوزه شعر و ادب فارسی از جشنواره مشاعره و شعرخوانی رضوی خبر داد.

استقبال رو به رشد علاقمندان از جشنواره شعرخوانی رضوی

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری به نقل از روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان مازندران، قاسم عزیززاده‌گرجی اظهار داشت: تاکنون 505 نفر در جشنواره مشاعره و شعرخوانی رضوی ثبت‌نام کردند و امید است این آمار تا زمان تمدید جشنواره که 15 مردادماه جاری اعلام شده است، افزایش یابد.

مدیرکل کانون پرورش فکری مازندران تصریح کرد: این جشنواره در دو بخش مشاعره و شعرخوانی 23 شهریور در این کانون برگزار می‌شود که با احتساب آثاری تاکنون به دبیرخانه رسیده داوری مرحله اول در بخش مقدماتی شروع شده است.

گرجی ادامه داد: برای تسریع در امور و توجه به دقت نظر و کیفیت در داوری‌ها، داوری مرحله اولیه جشنواره در دو بخش صورت می‌پذیرد که در بخش اول آثاری تاکنون به دبیرخانه رسیده‌اند و بخش دوم مربوط به داوری آثاری است که تا زمان تمدید شده در اختیار دبیرخانه قرار می‌گیرد.

دبیر جشنواره مشاعره و شعرخوانی رضوی اظهار داشت: از میان 505 اثر رسیده 480 اثر در مرحله اول مورد داوری هشت داور بخش مقدماتی جشنواره قرار خواهد گرفت.

وی افزود: آثار در این مرحله در سه گروه سنی 10 تا 12 سال، 13 تا 15 سال و 16 تا 17 سال مورد ارزیابی داوران قرار خواهد گرفت.

این مسئول با تقدیر از همکاری سایر کانون‌های پرورش فکری کشور که همکاری موثری با این جشنواره داشتند، اذعان کرد: از سه مرکز برتر که در زمینه ارایه بیشترین آثار به دبیرخانه، ارایه آثار کیفی و نحوه تعامل مستمر با دبیرخانه داشتند و همچنین برای برگزاری مسابقات مشاعره و شعرخوانی رضوی در استان خود اقدام کردند در روز اختتامیه جشنواره تقدیر می‌شود.

انتهای پیام/2296/ذ/ض1002

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول