اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد شهرستان اردبیل:

طرح محسنین حمایت فوری از نیازمندان برای رفع نیازهایشان است

مدیر کمیته امداد شهرستان اردبیل گفت: طرح محسنین در حقیقت رفع نیازمندی فوری و جدی مددجویان و مستمندانی است که باید به صورت اورژانسی مشکلات و معضلاتشان برطرف شود.

طرح محسنین حمایت فوری از نیازمندان برای رفع نیازهایشان است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، جلیل قدیمی عصر امروز در دیدار با فرماندار شهرستان اردبیل اظهار داشت: همزمان با ماه مبارک رمضان، ماه فضیلت‌ها اجرای این طرح به صورت گسترده در سطح شهرستان اردبیل انجام می‌شود که در این طرح سعی می‌شود سرعت جدی و واقعی به رفع مشکلات خانواده‌های تحت پوشش داده شود تا آنها بتوانند دغدغه‌های اساسی خود را برطرف شده ببینند.

وی با اعلام اینکه در ماه مبارک رمضان طرح‌ها و برنامه‌های مختلفی در حمایت و دستگیری از نیازمندان اجرایی و عملیاتی می‌شود، تصریح کرد:‌ ما در شهرستان اردبیل روزانه به 500 نفر مددجو در قالب سفره‌های افطاری اطعام و اکرام می‌کنیم تا این خانواده‌ها مورد حرمت‌گذاری قرار گیرند.

قدیمی با بیان اینکه در ماه رمضان توزیع سبد کالایی از نخستین روزهای این ماه آغاز شده است، خاطر نشان کرد: تاکنون از 250 بسته سبد کالایی توزیع شده در بین نیازمندان جامعه بخش عظیمی به دست آنها رسیده و همچنان توزیع سبد کالا و غذای گرم در دستور کار قرار گرفته است.

این مسئول از برگزاری جشن ضیافت رمضان در شب میلاد کریم اهل بیت و برپایی نمایشگاه توانمندی خانواده‌های تحت پوشش خبر داد و اضافه کرد:‌ همزمان با نیمه ماه رمضان و میلاد امام حسن مجتبی (ع) برنامه حامی‌یابی و همچنین جشن ضیافت رمضان در دستگیری از فقرا و حمایت از خیرین و نیکوکاران برگزار می‌شود.

وی همچنین از برگزاری طرح مفتاح‌الجنه خبر داد و بیان کرد: در این طرح روزانه دو خانواده نیازمند مورد توجه و دلجویی قرار می‌گیرند که چهار اکیپ در این زمینه در سطح شهرستان فعالیت می‌کنند که زمینه حضور مسئولان استانی، شهرستانی و خیرین را از خانواده‌های مددجویان فراهم کرده و بستر رفع مشکلات موردی این خانواده‌ها نیز فراهم می‌آید.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مدیر کمیته امداد شهرستان اردبیل یادآور شد:‌ حامی‌یابی برای ایتام و طرح محسنین از جمله دیگر طرح‌هاست که به منظور سرعت‌بخشی برای رسیدگی به امور خانواده‌های زیر پوشش برگزار می‌شود.

قدیمی ادامه داد:‌ خیرین و نیکوکاران سرمایه‌های عظیم کمیته امداد هستند و ما یقین داریم امسال نیز در اجرای طرح‌های مختلف این خیرین و نیکوکاران دست ما را می‌گیرند به طوریکه تاکنون هزینه 10 روز برپایی سفره‌های احسان و اطعام نیازمندان را خیرین شهر اردبیل پذیرفته‌اند.

وی همچنین از راه‌اندازی کاروان سلامت با همکاری جمعیت هلال‌احمر در مناطق محروم و روستایی خبر داد و گفت: در این طرح خدمات پزشکی و آموزش‌ کمک‌های اولیه به صورت رایگان به مددجویان ارائه می‌شود.

در این نشست فرماندار اردبیل نیز در سخنانی کوتاه افزود: ماه مبارک رمضان بهترین ایام برای بهره‌گیری از ظرفیت توانمندان جامعه در رفع نیاز نیازمندان است.

کاظم دبیر تصریح کرد: هر چقدر به سمت جلب مشارکت‌های مردمی و عمومی حرکت کنیم و از ظرفیت شبکه‌های محلی و منطقه‌ای استفاده کنیم قطعاً قادر می‌باشیم برخی از اهداف و برنامه‌ریزی‌های خودمان را عینیت ببخشیم.

انتهای پیام/62004/ک40/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول