اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور استاندار بوشهر

ضیافت افطاری ایتام و نیازمندان دشتستان برگزار می‌شود

مسئول روابط عمومی نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی گفت: ضیافت افطاری ایتام و نیازمندان دشتستان با حضور استاندار بوشهر و مسئولان شهرستان دشتستان برگزار می‌شود.

ضیافت افطاری ایتام و نیازمندان دشتستان برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، علی‌محمد جودی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: برگزاری مراسم افطاری ایتام و نیازمندان با همکاری دفتر نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و جمعی از خیرین از برنامه‌هایی است که در ماه مبارک رمضان شاهد آن خواهیم بود.

مسئول روابط عمومی نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: این مراسم با حضور استاندار، مدیران کل کمیته امداد امام خمینی (ره)، بهزیستی و جمعیت هلال احمر استان بوشهر و جمعی از مدیران شهرستان دشتستان برگزار می‌شود.

جودی با اشاره به اهداف برگزاری این همایش بیان داشت: هدف از برگزاری این همایش این است که نیازمندان جامعه به مسئولین دسترسی داشته باشند و در فضایی صمیمی و دوستانه مشکلات و دغدغه‌های خود را به گوش مسئولین برسانند.

وی اضافه کرد: برگزاری مراسم اکرام ایتام و ضیافت افطاری نیازمندان دشتستان همزمان با میلاد با سعادت امام حسن مجتبی (عج) از برنامه‌های فرهنگی و مذهبی است که توسط کارگروه فرهنگی دفتر نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی در ماه مبارک رمضان شاهد برگزاری آن هستیم.

جودی با تاکید بر ضرورت توسعه عدالت اجتماعی، گفت: امیدواریم با برگزاری چنین همایش‌ها و برنامه‌هایی بتوانیم گامی موثر در راستای رفع مشکلات مردم شهرستان به‌ویژه محرومین و مستضعفین جامعه و توسعه عدالت اجتماعی برداریم.

وی یادآور شد: سال گذشته با حضور مسئولان استان و مددجویان بهزیستی شاهد برگزاری همایش بزرگ دل‌های بارانی بودیم و تداوم برنامه‌هایی از این دست به‌صورت جدی در دستور کار دفتر نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی قرار دارد.

انتهای پیام/2452/ی20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول