اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قم خبر داد

توزیع 1400 سبد غذایی بین نیازمندان قم

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قم گفت: تا پایان هفتمین روز از ماه رمضان و در قالب طرح همای رحمت یک‌هزار و 395 سبد غذایی به ارزش 65 میلیون تومان در بین نیازمندان توزیع شده است.

توزیع 1400 سبد غذایی بین نیازمندان قم

علیرضا ظهیری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: در ماه مبارک رمضان و در قالب طرح همای رحمت اعضای داوطلب جمعیت هلال احمر استان قم نسبت به رساندن کمک‌های مردمی به نیازمندان اقدام خواهند کرد.

وی افزود: جمعیت هلال احمر در واقع پلی میان خیرین و فقرا خواهد بود به همین دلیل در طرح همای رحمت کمک‌های نقدی و غیرنقدی جمع‌آوری شده و در قالب بسته‌های غذایی در میان نیازمندان توزیع می‌شود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قم با بیان اینکه اوج این حرکت همزمان با میلاد امام حسن(ع) در ماه رمضان صورت می‌گیرد، گفت: تا پایان هفتمین روز از این ماه مبارک 1395 سبد غذایی شامل برنج، روغن و حبوبات میان نیازمندان توزیع شده است.

وی ادامه داد: ارزش ریالی سبدهای غذایی توزیع شده در قم 65 میلیون تومان بوده و این کار ادامه خواهد داشت.

ظهیری از توزیع 3655 پرس غذای گرم طی مدت یاد شده در میان نیازمندان استان قم خبر داد و خاطرنشان کرد: تاکنون 45 سفره افطاری نیز به همت خیرین استان در مساجد، حسینیه‌ها و هتل‌ها برپا شده که ارزش ریالی آنها هم 18 میلیون و 200 هزار تومان بوده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قم با تاکید بر کمک‌رسانی به نیازمندان در همه ماه‌ها به ویژه ماه رمضان گفت: خیرین می‌توانند در ادامه این ماه پربرکت و نورانی هم کمک‌های خود را به صورت نقدی یا غیرنقدی به منظور توزیع در میان نیازمندان واقعی در اختیار جمعیت هلال احمر قم قرار دهند.

انتهای پیام/78004/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول