اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور در باشگاه مس صورت گرفت

اعتراض به تعطیلی تیم‌های پایه مس

‌جمعی از والدین بازیکنان تیم‌های پایه باشگاه صنعت مس با حضور در این باشگاه به تعطیلی برخی تیم‌های پایه اعتراض کردند.

اعتراض به تعطیلی تیم‌های پایه مس

به گزارش خبرگزاری فارس‌ از کرمان، جمعی از والدین بازیکنان تیم‌های پایه باشگاه صنعت مس کرمان پیش از ظهر امروز با حضور در این باشگاه مراتب اعتراض خود را به ناصر شهبازی مدیر‌عامل این باشگاه در مورد به تعطیلی کشاندن برخی از تیم‌های پایه اعلام داشتند.

در این تجمع والدین به همراه فرزندان خود با ابراز نارضایتی‌ از به تعطیلی کشیده شدن برخی تیم‌های پایه اعلام داشتند، نباید یک مدیر با تصمیم‌گیری غیر‌منطقی خود عامل از بین رفتن سرمایه‌های دوجانبه شود.

اولیای این بازیکنان معتقد هستند فعالیت این تیم‌ها باید دوباره از سر گرفته شود، زیرا طی چند سال اخیر مخارج بسیاری را صرف حضور فرزندان خود در تیم‌های پایه باشگاه مس کرده‌اند.

 والدین اظهار داشتند، باشگاه مس نیز با صرف وقت و هزینه‌های دیگری در رشد و پرورش فرزندان آنها اقداماتی را انجام داده است، پس از بین بردن این سرمایه‌های بدون دلیل و منطق غیر از زیان و ضرر برای خانواده‌ها و بیت‌المال رهاورد دیگری ندارد.

شهبازی مدیر‌عامل باشگاه‌ صنعت مس‌ مسئولیت پاسخگویی به این اعتراض‌ها را به حمید حسین‌خانی مسئول رده‌های سنی باشگاه مس محول کرده است تا با تشکیل کمیته‌ای چند نفر از سوی اولیای بازیکنان و تعدادی از اعضای باشگاه مس، فردا نتیجه نهایی در مورد مسائل و اتفاقات تیم‌های پایه تصمیم‌گیری شود.

انتهای پیام/80011/خ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول