اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت پالایش گاز فجرجم:

حضور تیم فوتبال پالایشگاه جم در مسابقات لیگ کشور قطعی است

مدیرعامل شرکت پالایش گاز فجرجم گفت: حضور تیم فوتبال پالایشگاه جم در مسابقات لیگ کشور قطعی است.

حضور تیم فوتبال پالایشگاه جم در مسابقات لیگ کشور قطعی است

به گزارش خبرگزاری فارس از جم، رحیم اسلامی بعد از ظهر امروز در نشست با فرماندار جم و مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر اظهار داشت: پالایشگاه جم همواره به محیط پیرامونی توجه خاصی داشته و به ویژه در زمینه ورزش شاهد حضور مثمرثمر این پالایشگاه هستیم.

وی با اشاره به شایعات موجود در زمینه انحلال تیم فوتبال گاز جم و شرکت نکردن این تیم در رقابت‌های کشوری افزود: تاکنون نه به صورت شفاهی و نه کتبی در جایی اعلام نکرده‌ام که در فصل جدید تیم گاز فجر جم را حمایت نمی‌کنیم و یا اینکه تیم‌داری نخواهیم کرد.

اسلامی تصریح کرد: من تمامی شایعاتی که تاکنون در ارتباط با عدم‌ تیمداری پالایشگاه گاز فجر جم مطرح شده را تکذیب می‌کنم و اگر شخصی مدرکی دارد ارائه کند.

وی بیان کرد: من با ورزش مخالف نیستم و در ارتباط با تیمداری و گاز فجر جم هیچ گونه حرکتی نکرده‌ایم و حتی به وزارتخانه هم نامه نوشته‌ام که باید به صورت ویژه ورزش شهرستان جم را توسعه بدهیم و به صورت ویژه تیم گاز فجر جم را در لیگ دسته دو کشور حمایت کنیم.

مدیرعامل شرکت پالایش گاز فجرجم تاکید کرد: اخیرا با سرپرست ورزش شرکت ملی گاز ایران دیداری داشته‌ام و عنوان کرده‌ام که در فصل جدید اسپانسری تیم گاز فجر جم در لیگ دسته دوم کشور راه بر عهده خواهیم گرفت و حتی به تازگی چمن ورزشگاه را هم تعمیر کرده‌ایم.

اسلامی خاطرنشان کرد: از مدیر کل ورزش و جوانان استان و هیات فوتبال شهرستان جم درخواست دارم که با اعتباری که ما در اختیار فوتبال این شهرستان می‌گذاریم به صورت هدفمند خرج شود و یک آکادمی فوتبال برای پرورش استعداد‌های بومی ایجاد کنند.

وی گفت: من و خانواده‌ام بیش از 15 سال است که در شهرستان جم زندگی می‌کنیم و افتخارم می‌کنم که ورزش این شهرستان پیشرفت کند و شرکت پالایش گاز فجرجم هم در آن سهمی داشته باشد.

مدیرعامل پالایشگاه جم افزود: از مسئولان شهرستان و استان نیز انتظار داریم در راستای تقویت ورزش این شهرستان بیش از پیش تلاش کنند.

انتهای پیام/2451/ح30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول