اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کمیته امداد استان مرکزی خبر داد

راه‌اندازی 9 مرکز نیکوکاری در استان مرکزی

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان مرکزی از راه‌اندازی 9 مرکز نیکوکاری همزمان با سراسر کشور در شهرهای مختلف استان خبر داد.

راه‌اندازی 9 مرکز نیکوکاری در استان مرکزی

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، محسن ولیئی ظهر امروز در جمع خبرنگاران گفت: راه‌اندازی مراکز نیکوکاری به عنوان بزرگ‌ترین شبکه اجتماعی کشور و رابط بین مردم، محله‌ها و نیازمندان در دستور کار کمیته امداد امام خمینی قرار گرفته که در این راستا فعال‌سازی یک‌هزار و 500 مرکز در سطح کشور در دستور کار قرار گرفته است.

وی تصریح کرد: از مجموع یک‌هزار و 500 مرکز پیش‌بینی می‌شود 750 واحد در روز دوم مردادماه افتتاح ‌شود که سهم استان مرکزی از این تعداد 9 مرکز است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان مرکزی خاطرنشان کرد: اعتبار لازم برای راه‌اندازی مراکز کشور 15 میلیارد ریال و برای استان مرکزی 360 میلیون ریال است.

ولیئی در بخش دیگری از سخنان خود از اختصاص 6 میلیارد و 110 میلیون ریال به منظور اجرای طرح اطعام نیازمندان در ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: در ماه مبارک رمضان امسال نیز همچون سال‌های گذشته طرح اطعام نیازمندان توسط این نهاد در ماه رمضان به اجرا در می‌آید که اعتبار تخصیص یافته به این طرح نسبت به سال گذشته 20 درصد افزایش داشته است.

وی همچنین از برگزاری جشن گلریزان به منظور آزادسازی زندانیان با همکاری ستاد دیه خبر داد و گفت: جشن گلریزان به منظور آزادسازی زندانیان جرایم غیر عمد 13 مردادماه همزمان با بیست و ششم ماه مبارک رمضان در هتل امیرکبیر اراک برگزار می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان مرکزی با اشاره به برپایی نمایشگاه ضیافت اظهار داشت: این نمایشگاه با هدف عرضه دستاوردها و تولیدات مددجویان زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی در چهار شهر اراک، ساوه، خمین و شازند از دوم مردادماه برپا خواهد شد.

ولیئی پیرامون طرح اطعام و احسان در ماه رمضان اظهار داشت: همزمان با ولادت امام حسن مجتبی و همچنین 21 ماه مبارک رمضان غرفه‌های طرح اکرام و ثبت‌نام از حامیان و سفره‌های اطعام به منظور بازدید خیران و نیکوکاران و مسئولان از خانواده‌های نیازمندان در سطح استان شکل خواهد گرفت.

وی در ادامه با بیان این‌که مردم این استان سال گذشته بیش از دو میلیارد و 900 ریال زکات فطره خود را به کمیته امداد امام خمینی پرداخت کرده‌اند، اظهار داشت: پیش‌بینی می‌شود امسال این میزان به دو برابر افزایش یابد.

انتهای پیام/87002/م30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول