اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار قائمشهر مطرح کرد

انتقاد از بازاریان و دستگاه‌های اجرایی در بی‌توجهی به فضاسازی شهری

فرماندار قائمشهر با انتقاد از اصناف، بازاریان و دستگاه‌های اجرایی در بی‌توجهی به فضاسازی شهری گفت: شهرداری برای نصب بنرهای مناسبتی ادارات و اصناف اعلام آمادگی کرده ولی از سوی این نهادها و کاسبان کم‌توجهی مشاهده می‌شود.

انتقاد از بازاریان و دستگاه‌های اجرایی در بی‌توجهی به فضاسازی شهری

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان قائمشهر، علی پیرفلک ظهر امروز در جلسه هماهنگی روز قدس، حمایت ایران از فلسطین را آرمان نظام جمهوری اسلامی ایران و همه ملل اسلامی دانست و اظهار داشت: حمایت از مظلومان و مستضعفان و مسلمانان دربند و محکومیت اشغالگری و زورگویی ضروری است.

وی تاکید کرد: عدم وحدت بین کشورهای اسلامی موجب حیات و بقای اسرائیل است، اگر ملل اسلامی به خود بیایند رژیم غاصب با وجود حمایت آمریکا و ایادی استکباری‌اش قادر به ادامه حیات نیست.

فرماندار قائمشهر روز قدس را روز هشدار جهان اسلام با پرچمداری ایران به رژیم اشغالگر قدس بیان کرد و افزود: هشداری که در آن اسرائیل احساس کند و بفهمد مسلمانان جز نابودی این رژیم به چیز دیگری فکر نمی‌کنند.

‌وی همچنین با انتقاد از اصناف، بازاریان و دستگاه‌های اجرایی در بی‌توجهی به فضاسازی شهری و ادارات در مناسبت‌ها ابراز داشت: شهرداری برای نصب بنرهای مناسبتی ادارات و اصناف با وجود مسئولیت نداشتن در این بخش اعلام آمادگی کرده ولی از سوی این نهادها و کاسبان کم‌توجهی مشاهده می‌شود که باید برای رفع این ایراد اقدام شود.

 این مسئول در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه مردم در مسائل شرعی و سیاسی به روحانیون چشم دوخته‌اند به کمرنگ بودن حضور روحانیون در برخی مناسبت‌ها اشاره کرد و ‌تصریح کرد: روحانیون الگو و چشم و چراغ مردم هستند و برای تاثیرگذاری باید در صف اول حضور داشته باشند.

 به گفته پیرفلک راهپیمایی روز جهانی قدس امسال در قائمشهر، راس ساعت 11 تاریخ 11 مرداد ‌از حسینیه عاشقان ثارالله به مقصد مصلای جمعه قائمشهر آغاز می‌شود.

انتهای پیام/86008/ش‌20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول