اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر اداره تبلیغات اسلامی اسدآباد:

روحانیون با تبلیغ صحیح، معارف دین را انتقال دهند

مدیر اداره تبلیغات اسلامی اسدآباد از روحانیون خواست با تبلیغ صحیح، معارف دین را به مردم انتقال دهند.

روحانیون با تبلیغ صحیح، معارف دین را انتقال دهند

حجت‌الاسلام و المسلمین موسی محبی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اسدآباد، با تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان اظهار داشت: ماه مبارک رمضان بهترین فرصت برای تبلیغ دین اسلام و ترویج فرهنگ قرآنی است.

وی ماه رمضان را ماه بندگی خداوند دانست و گفت: این ماه فرصت مناسبی برای عبادت، توبه، استغفار، تلاوت قرآن و نیکی به نیازمندان است.

مدیر اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اسدآباد آموختن درس برادری را از ثمرات اجتماعی روزه و ماه رمضان دانست و تصریح کرد: روزه در اجتماع باعث می‌شود آنان که در رفاه و تمکن مالی هستند حال گرسنگان و تشنگان را دریابند و آنان را یاری دهند.

وی ترویج فرهنگ قرآنی در جامعه را یک ضرورت خواند و افزود: در راستای ترویج این فرهنگ «محفل انسی با قرآن» در ماه رمضان در حال برگزاری است که روزانه یک جزء قرآن کریم با حضور اقشار مختلف مردم قرائت می‌شود.

محبی در ادامه با اشاره به فعالیت 80 مبلغ و مبلغه در شهرستان اسدآباد در ماه مبارک رمضان، از روحانیون خواست تا با تبلیغ صحیح، حقایق اسلام و معارف دین را به مردم انتقال دهند.

 وی در پایان با تأکید بر لزوم برقراری ارتباط مستمر مردم با روحانیون، گفت: مردم باید با یک روحانی رفتار شایسته‌ای داشته باشند.

انتهای پیام/89008/ت20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول