اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر قروه:

مانور تذکر لسانی در قروه برگزار می‌شود

دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر قروه گفت: با هدف ترویج فریضه امر به معروف و نهی از منکر، مانور تذکر لسانی در قروه برگزار می‌شود.

مانور تذکر لسانی در قروه برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قروه، جعفر کاوه پیش از ظهر امروز با اعلام این خبر گفت: در این مانور که همزمان با نیمه ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود، 82 گروه تذکر لسانی در سطح شهرستان به اجرای مانور خواهند پرداخت.

وی ادامه داد: 328 نفر در قابل گروه‌های تذکر لسانی از اصناف، ادارات و هیئت‌های مذهبی شهرستان بعد از ظهر چهارشنبه در مانور تذکر لسانی شرکت خواهند داشت.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قروه تصریح کرد: افراد یاد شده پیش از ظهر چهارشنبه در کارگاه آموزشی شرکت خواهند کرد.

کاوه تصریح کرد: یک‌هزار و 230 نفر در قالب 82 شورای امر به معروف در ادارات، هیئت‌های مذهبی و اصناف شهرستان قروه در راستای احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکر فعالیت می‌کنند.

دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر قروه افزود: امسال 45 برنامه متنوع در قابل تذکر لسانی به اجرا در خواهد آمد که برگزاری این مانور در راستای این برنامه‌ها است.

وی افزود: یکی از برنامه‌های اصلی ستاد، راه‌اندازی شورای امر به معروف و نهی از منکر و بکارگیری آن در راستای طرح تذکر لسانی است.

کاوه با اشاره به برنامه‌های معاونت ادارات و کارخانجات ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر این شهرستان اعلام کرد: 20 برنامه نیز برای این معاونت ابلاغ شده که تشکیل هسته‌های امر به معروف و نهی از منکر، اولویت و زمانبندی افزایش معروفات و کاهش منکرات، تربیت عاملین و آمرین به معروف و اجرای طرح یاوران معروف از مهم‌ترین این برنامه‌ها است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قروه در ادامه با اشاره به این‌که شهرستان قروه جزو شهرهای منتخب کشور در زمینه اجرای طرح تذکر لسانی است، اظهار داشت: این ستاد با برنامه‌ریزی مدون، حرکتی گسترده برای احیای این فریضه را در دستور کار خود قرار داده است.

کاوه افزود: روزه‌خواری علنی و گسترش پدیده بدحجابی و نیز برگزاری مراسم جشن و شادی به صورت مختلط در تالارها، اعتراض گسترده مردم مومن و متدین را در شهرستان در پی‌داشته است.

انتهای پیام/79009/م30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول