اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون نیروی انتظامی استان زنجان:

تذکر لسانی نخستین اقدام در برخورد با روزه‌خواران است

معاون اجتماعی نیروی انتظامی استان زنجان نخستین اقدام در امر برخورد با روزه‌خواری را تذکر لسانی عنوان کرد و گفت: بعد از محرز شدن تظاهر عملی به روزه‌خواری توسط افراد اقدام به برخورد سلبی با آنها می‌شود.

تذکر لسانی نخستین اقدام در برخورد با روزه‌خواران است

جعفر کردلو امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان بر لزوم دقت در برخورد با روزه‎خوران تاکید کرد و اظهار داشت: باید متوجه بود که این نوع برخورد ظرایف خاص خود را دارد چراکه اغلب کسانی که این کار را می‌کنند در سن خاصی قرار دارند.

وی افزود: برخورد با روزه‌خواران باید با لحاظ همه شرایط از جمله مسافر نبودن و یا دیگر شرایط انجام شود.

معاون اجتماعی نیروی انتظامی استان زنجان نخستین اقدام در امر برخورد با روزه‎خواری را تذکر لسانی عنوان کرد و اضافه کرد: بعد از محرز شدن تظاهر عملی به روزه‏‎خواری توسط افراد اقدام به برخورد سلبی با آنها می‌شود.

این مقام مسئول با بیان اینکه آماری در مورد برخوردهای سلبی انجام شده با افراد متظاهر به روزه‎خواری در ملاء عام ندارد، افزود: مطمئناً این آمار زیاد نخواهد بود.

کردلو برخورد با تظاهرکنندگان علنی به روزه‌خواری را در شرایط خاص از اولویت‌ها اعلام کرد.

وی در پاسخ به سئوالی در مورد عملکرد نیروی انتظامی در حوزه حجاب و عفاف گفت: باید متوجه بود که شاید 10 درصد از این موضوع به نیروی انتظامی مربوط باشد.

معاون اجتماعی نیروی انتظامی استان زنجان تصریح کرد: اغلب کارهای لازم در حوزه حجاب و عفاف مربوط به ارگان‌های فرهنگی کشور است و آنها باید اقدامات مورد نظر را در این حوزه انجام دهند.

وی با بیان اینکه پلیس به وظایف خود در حوزه حجاب و عفاف عمل کرده است، ادامه داد: این نیرو در راستای تطبیق چهره ظاهری جامعه با شئونات منطبق با شرع و عرف تلاش می‌کند.

کردلو به حضور متکدیان در اقصی نقاط شهر اشاره و تصریح کرد: برخورد با آنها با توجه به نوع عملکردشان انجام می‌شود.

وی بر لزوم کنترل متکدیان خارجی در سطح شهر زنجان تاکید کرد و گفت: امور این افراد بعد از دستگیری توسط دیگر ارگان‌ها رسیدگی می‌شود.

معاون اجتماعی نیروی انتظامی استان زنجان اضافه کرد: مردم باید مراقب افراد سودجو که با مراجعه به درب منازل اقدام به سرقت با روش‌های جدید می‌کنند باشند و از راه دادن افراد غریبه و مشکوک به خانه‌های خود پرهیز کنند.

انتهای پیام/73004/ق30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول