اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر ستاد احیای گیلان خبر داد

اجرای طرح تذکر لسانی در 10 شهرستان گیلان

دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر گیلان از اجرای طرح تذکر لسانی در 10 شهرستان این استان از نیمه ماه رمضان خبر داد.

اجرای طرح تذکر لسانی در 10 شهرستان گیلان

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، حجت‌الاسلام غلامرضا شفیعی‌زاده بعد از ظهر امروز در جمع علما و روحانیون گیلان در مصلای امام خمینی(ره) این شهر با اشاره به فعالیت‌های ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر گیلان، اظهار کرد: کمیته بازرسی این ستاد از بالغ بر 300 اداره و سازمان گیلانی بازدید کرده و وضعیت حجاب در بخش اداره‌ها مطلوب است.

وی با بیان اینکه طرح تذکر لسانی در 10 شهرستان گیلان اجرایی می‌شود، افزود: این طرح از 15 ماه رمضان و با حضور نیروهای بسیجی، ناجا و مردم برگزار می‌شود.

دبیر ستاد احیای امر به معروف گیلان با بیان اینکه برای نخستین بار 200 نیروی داوطلب مردمی برای اجرای طرح تذکر لسانی در رشت آموزش دیده‌اند، گفت: این نیروها در گروه‌ها و دسته‌های امر به معروف و نهی از منکر ساماندهی شده‌اند.

*صدور کارت ضابط قضایی برای 200 روحانی گیلان

این مسئول با اشاره به صدور کارت ویژه شناسایی برای روحانیون گیلان، تصریح کرد: تا کنون برای 200 نفر طلبه و روحانی گیلان کارت ویژه ضابط قضایی برای فعالیت در حوزه امر به معروف و نهی از منکر صادر شده است.

وی با اشاره به خطبه 131 نهج‌البلاغه، خاطرنشان کرد: 250 هزار شهید و 500 هزار جانباز کشور برای حفظ نظام خون داده‌اند و امر به معروف و نهی از منکر وظیفه همگانی است.

شفیعی‌زاده با قدردانی از استاندار سابق گیلان گفت: استاندار سابق گیلان حمایت‌های جدی معنوی و مالی از ستاد احیای گیلان انجام داد اما استاندار فعلی گیلان کمک‌هایش تا این لحظه تنها در حد وعده مساعدت بوده است که امیدواریم محقق شود.

امام جمعه موقت رشت با اشاره به ساختار ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان، اذعان کرد: در مراکز استان‌ها مسئولیت این ستاد با نماینده ولی فقیه و جانشینی آن به‌عهده استاندار و یک نفر نیز دبیر ستاد بوده و علاوه بر این مدیران کل اداره‌های فرهنگی عضو این ستاد هستند و جلسات و برنامه‌های این ستاد را دنبال می‌کنند.

وی ایجاد تحرک و انگیزه در بدنه اجتماع، احیا و بسط و گسترش امر به معروف و نهی از منکر در تمام بخش‌ها، اصلاح و بهبود وضعیت فرهنگی جامعه و آماده‌سازی مردم برای اجرای این فریضه را از اهداف ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر اعلام کرد.

انتهای پیام/84001/ش30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول