اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس خبر می‌دهد

نگاه‌نیوز به جمع رسانه‌های مجازی مازندران پیوست

پایگاه خبری ـ تحلیلی نگاه نیوز به خانواده رسانه‌های مجازی مازندران پیوست.

نگاه‌نیوز به جمع رسانه‌های مجازی مازندران پیوست

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، نگاه نیوز دومین سایت خبری تحلیلی است که در شهرستان آمل آغاز به کار می‌کند.

پیش از این سایت خبری هرازنیوز در این شهرستان اقدام به پوشش اخبار و تحلیل رویدادها می‌کرد.

مدیرمسئول سایت نگاه نیوز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آمل تصریح کرد: این سایت تلاش می‌‌کند با بهره‌مندی از ظرفیت‌های موجود گامی برای اعتلای سطح آگاهی و اطلاع‌رسانی بردارد.

احسان محمدی‌پور با اشاره به اینکه نگاه نیوز در امر اطلاع‌رسانی ضمن احترام و ارج‌گذاردن به همه افراد و جریان‌های سیاسی خود را مستقل می‌داند، یادآور شد: این سایت در چارچوب قوانین جمهوری اسلامی و تعهد به آرمان‌های انقلاب اسلامی؛ امام راحل و شهدا فعالیت می‌کند و از وابستگی به تمایلات حزبی و جناحی پرهیز دارد.

وی گفت: خط مشی رسانه‌‌ای این سایت تحلیلی ـ خبری خواهد بود و می‌کوشد تا از قالب ظاهری خبرها فراتر رفته و تحلیل درستی از وقایع موجود را به بینندگان ارائه دهد.

این فعال سیاسی با اشاره به اینکه وظیفه آگاهی‌بخشی در راس وظایف حرفه خبر و اطلاع‌رسانی قرار دارد، بیان داشت: انصاف، بی‌غرضی و خودداری از تبلیغ سیاسی و مقاومت در برابر دیگر کانون‌های فشار، اصل خدشه‌ناپذیر خبرنگاران فعال در نگاه نیوز است.

محمدی‌پور با اشاره به اینکه تلاش می‌کنیم تا با پرداختن عقلانی به مقوله سیاست و رعایت اعتدال و پرهیز از جدال‌های مصنوعی فضایی را برای گردش و نشر آزاد افکار و اندیشه‌های مردم به ویژه نخبگان فراهم کنیم، افزود: تلاش در نشر دیدگاه‌ها، نقدها و نظرهای نخبگان جامعه از اهداف این سایت خواهد بود.

وی در پایان یادآور شد: نگاه نیوز با حفظ دیدگاه‌های خود، آمادگی درج مقالات و یادداشت‌های صاحب‌نظران در مسائل سیاسی، اجتماعی و فرهنگی را برای ارائه به عموم فراهم کرده است.

به گزارش فارس سایت خبری تحلیلی نگاه نیوز از امروز در دسترس کاربران قرار گرفته است.

انتهای ‌پیام/86011/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول