اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان گلستان خبر داد

ایجاد سایت ورزش‎های سه‎گانه در بندرترکمن

مدیرکل ورزش و جوانان گلستان گفت: طرح ایجاد سایت ورزش‎های سه‌گانه در سواحل بندرترکمن پیگیری و اجرا خواهد شد.

ایجاد سایت ورزش‎های سه‎گانه در بندرترکمن

قربانعلی پاشا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار داشت: اجرای این طرح در یکی از سفرهای سردار صبور، رئیس فدراسیون ورزش‎های سه‎گانه مصوب و  مقرر شد بعد از تهیه یک طرح جامع و کارشناسانه و تهیه یک زمین مناسب در ساحل دریا پیگیری و اجرا شود تا به عنوان پایگاه ورزش‎های سه‎گانه در شمال کشور علاوه بر برگزاری بازی‎های لیگ، میزبان تیم‎های ملی ورزش‎های سه‎گانه و دوگانه نیز باشد. 

سایت بندرترکمن به آمادگی تیم‎های سه‎گانه و دوگانه گلستان کمک زیادی می‎کند

وی خاطرنشان کرد: ورزش‎های سه‎گانه متشکل از سه ورزش شنا، دوچرخه‎سواری و دو برای آقایان و دوچرخه‎سواری و دو برای بانوان از ورزش‎های مفرحی است که نیاز به استقامت و آمادگی جسمانی بالا دارد که وجود این سایت به آمادگی تیم‎های سه‎گانه و دوگانه استان کمک زیادی می‎کند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اضافه کرد: در حال حاضر ریاست هیئت سه‎گانه استان بر عهده منصور خمری ارشد ناجا در استان‌های شمالی است که کمک‎های زیادی را از ناحیه لشکر 30 گرگان برای بسط و گسترش این رشته داشته و روند صعودی خوبی را در مسابقات کشوری و انتخابی تیم ملی دنبال می‎کند. 

ایجاد پیست اسکی در منطقه گردشگری «النگ» رامیان

پاشا با اشاره به طبیعت بکر گلستان و وجود کوهستان‎های بسیار زیبا، اذعان داشت: به دنبال بازدید از منطقه گردشگری «النگ» در ارتفاعات جنوبی شهرستان رامیان مکاتباتی را با فدراسیون اسکی انجام دادیم تا ساوه‌شمشکی، رئیس فدراسیون و کارشناسان مستقر در فدراسیون از این منطقه بازدید و شرایط ایجاد پیست اسکی در این منطقه را بررسی و اقدامات اولیه را انجام دهند. 

سایت پروازی دهکده کوهستانی «ترسه» مینودشت بی‎نظیر است

وی با اشاره به نشست مشترک با فرماندار و مسئولان شهرستان مینودشت تصریح کرد: سایت‎های پروازی خوبی برای پاراگلایدرسواران استان و کشور در محدوده کوهستان‎های استان و به ویژه شهرستان مینودشت وجود دارد که در این میان سایت پروازی روستای «ترسه» در منطقه «دوزین» یک فضای منحصر به فرد است که با بهره‎مندی از بادهای گرم و ملایم امکان پرواز از فراز کوه‎ها را راحت و لذت‎بخش می‎کند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان گلستان ادامه داد: برگزاری مسابقات پاراگلایدر و جشنواره ورزش‎های هوایی به صورت بین‎المللی در شهریورماه سال جاری در این منطقه فرصت مناسبی خواهد بود تا مسئولان در یک کارگروهی و ستادی امکانات این منطقه را بیشتر کنند که در این میان نشست‎های مشترکی با قربان عباسی، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان داشته‎ایم.

انتهای پیام/2307/ذ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول