اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معرفی گزینه سرپرستی هیئت والیبال به فدراسیون

بی‌سرپرستی هیئت والیبال اصفهان 4 ماهه شد

پس از لغو مجمع انتخاباتی هیئت والیبال استان اصفهان و منتفی شدن ادامه همکاری هاشم امینی، این هیئت بدون سرپرست ماه‌های گذشته را پشت سر گذاشته است.

بی‌سرپرستی هیئت والیبال اصفهان 4 ماهه شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، قرار بود اسفند ماه سال گذشته مجمع انتخاباتی هیئت والیبال استان اصفهان برگزار شده و تکلیف رئیس جدید این هیئت مشخص شود.

برای این مجمع تنها هاشم امینی ثبت نام کرده بود و تصور می‌شد سرپرست هیئت ریاست آن را نیز برعهده بگیرد با این حال به دلیل شرایط ویژه‌ امینی امکان حضور در مجمع را پیدا نکرده و مجمع بدون رأی گیری و حضور تنها کاندیدا به سرانجام نرسید.

با توجه به دستورالعمل هیئت‌های ورزشی در صورتی که فردی که کاندیدای ریاست هیئت است، به هر دلیلی در مجمع حضور پیدا نکند، امکان کاندیداتوری دوباره را پیدا نخواهد کرد، از این رو فعالیت هاشم امینی در هیئت والیبال به طور تلویحی پایان یافته است.

در طی ماه‌های گذشته مسئولیت اجرایی هیئت بر عهده دبیر هیئت بوده است اما هیئت والیبال استان اصفهان روزهای بی‌سرپرستی را در چند ماه گذشته سپری کرده است.

در این مدت اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان، گزینه‌هایی را برای سرپرستی هیئت مدنظر داشته و در این بین شانس سرپرستی یکی از گزینه‌ها بیشتر از دیگران بوده و وی برای صدور حکم سرپرستی به فدراسیون والیبال معرفی شده است.

البته هنوز مشخص نیست که فدراسیون با گزینه پیشنهاد شده موافقت می‌کند یا خیر اما به نظر می‌رسد در شرایطی که احتمال تغییرات در سطح کلان و جزیی ورزش کشور وجود دارد، این تغییر در حال حاضر انجام نشده و به آینده موکول شود.

انتهای پیام/63006/ع20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول