اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول خانه داوطلب شهرستان همدان:

سرای سالمندان یاس سفید سیراب شد

مسئول خانه داوطلب جمعیت هلال احمر شهرستان همدان با اشاره به نبود آب شرب در سرای سالمندان یاس سفید، گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته بالاخره مایه حیات به سرای سالمندان یاس سفید رسید.

سرای سالمندان یاس سفید سیراب شد

محمدرضا قائدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان از آبرسانی به سرای سالمندان یاس سفید خبر داد و اظهار داشت: بعد از بازدید اعضای هلال احمر استان همدان از این خانه، نبود آب آشامیدنی به عنوان بزرگترین مشکل آن مطرح شد.

وی در ادامه گفت: پیگیری‌های لازم برای رفع این مشکل در دستورکار قرار گرفت تا سالمندان از آب شرب برخوردار شوند.

مسئول خانه داوطلب جمعیت هلال احمر شهرستان همدان ادامه داد: در این راستا جلسات متعددی با مدیرعامل جمعیت هلال احمر و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان برگزار شد.

وی اضافه کرد: در نهایت با پیگیری‌های خستگی‌ناپذیر اعضای خانه داوطلب جمعیت هلال احمر، عملیات حفاری و لوله‌کشی آب شرب از محل اداره آب و فاضلاب شهرک بهشتی تا سرای سالمندان یاس سفید آغاز شد.

قائدی با بیان اینکه طولانی بودن مسیر کار را سخت‌تر می‌کرد، متذکر شد: این فاصله باعث شده بود قبلاً آب مورد نیاز این مرکز با تانکر حمل شود که بهداشتی نبودن یکی از مشکلات این کار بود.

وی با بیان اینکه آسفالت نبودن مسیر تردد و محوطه از دیگر مشکلات سرای سالمندان بود، ابراز داشت: بعد از اتمام لوله‌کشی آب شرب و همکاری مساعد مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان این مشکل نیز رفع شد و آسفالت قسمتی انجام و بقیه نیز در روزهای آتی به اتمام می‌رسد.

مسئول خانه داوطلب جمعیت هلال احمر شهرستان همدان ضمن تشکر از مساعدت مدیران ارشد استان و اقدامات مسئولان مربوطه، از افراد یاری‌رسان در راستای اهداف انسان‌دوستانه هلال احمر تشکر کرد.

وی ابراز داشت: از آنجا که کاشت فضای سبز و نصب وسایل ورزشی مناسب در محوطه این مرکز موجبات افزایش نشاط روحی و سلامتی سالمندان را به همراه خواهد داشت، خانه داوطلب هلال احمر شهرستان همدان در فاز نهایی رفع محرومیت این سرای سالمندان، احداث فضای سبز و نصب وسایل ورزشی مناسب سالمندان را در دستورکار خود قرار داده است.

قائدی افزود: امیدواریم با پشتکار داوطلبان فعال هرچه زودتر، این کار هم به اتمام رسد.

انتهای پیام/89024/ذ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول