اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اداره کل اوقاف و امور خیریه خوزستان خبر داد

حضور 55 مبلغ در طرح نشاط معنوی خوزستان

معاون فرهنگی اداره کل اوقاف خوزستان از حضور 55 مبلغ در اجرای طرح نشاط معنوی استان خبر داد.

حضور 55 مبلغ در طرح نشاط معنوی خوزستان

حجت‌الاسلام هادی شفیع‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شوشتر اظهار کرد: در طرح نشاط معنوی در سطح خوزستان بیش از 55 مبلغ که از این تعداد 30 کارشناس حوزه علمیه قم و 25 کارشناسان بومی خوزستان هستند شرکت می‌کنند و وظیفه برگزاری کلاس‌ها را در بقاع مختلف برعهده دارند.

وی با اشاره به اینکه در این کلاس‌ها مسائل قرآنی به صورت ویژه پرداخته می‌شود، افزود: در این کلاس‌ها تلاش شده است تا به مسائل قرآنی توجه ویژه‌ای شود و از 18 کارشناس علوم قرآنی در این طرح استانی استفاده شده است.

شفیع‌زاده با اشاره به اینکه در شهرستان‌ها ثبت‌نام انجام شده است، گفت:تلاش شده است تا در شهرستان‌ها از مربیان بومی استفاده شود و در این باره تا حد زیادی در تامین مربیان موفق بوده‌ایم.

معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امورخیریه خوزستان افزود: در روزهای گذشته برای 2 هزار و 500 نفر شرکت کننده در این طرح منابع مورد نیاز به مقتضیات سنی تامین شده است.

وی با اشاره به هزینه‌هایی که تاکنون برای این طرح انجام شده است، گفت: تا کنون بیش از 130 میلیون ریال فقط برای تامین منابع مورد نیاز برگزاری کلاس‌های این طرح در استان هزینه شده است.

شفیع‌زاده با اشاره به اینکه منابع در کلاس‌های مختلف متفاوت است، عنوان کرد: هر مقطع سنی به مقتضیات از منابع خاصی استفاده می‌کند که در این زمینه منابع مورد نیاز تهیه و در اختیار شهرستان‌های برگزار کننده قرار گرفته است.

وی گفت: این طرح در 42 بقعه شاخص استان خوزستان برگزار می‌شود که عمدتا در شهرستان‌های شوش، شوشتر، دزفول، رامهرمز، بهبهان و.. واقع شده‌اند.

انتهای پیام/72006/خ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول