اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی جلسه‌ای

برنامه‌ریزی‌های لازم برای برگزاری مراسم روز قدس در اسلامشهر صورت گرفت

طی جلسه‌ای با حضور مسئولان، برنامه‌ریزی‌های لازم برای برگزای مراسم روز قدس در اسلامشهر صورت گرفت.

برنامه‌ریزی‌های لازم برای برگزاری مراسم روز قدس در اسلامشهر صورت گرفت

به گزارش خبرگزاری فارس از اسلامشهر، فرماندار اسلامشهر ظهر امروز در جلسه ستاد بزرگداشت روز قدس اظهار داشت: روز قدس یکی از یادگارهای امام خمینی (ره) است لذا باید این روز را باشکوه و با عزت برگزار کنیم.

غلامحسین آرام ادامه داد: ما با برگزاری راهپیمایی روز قدس به همگان اثبات می‌کنیم که وحدت و همدلی در بین مسلمانان هرگز از بین رفتنی نیست و مسلمانان در تمام شرایط وحدت و یکپارچگی خود را رها نخواهند کرد.

این مسئول با بیان اینکه جمعه آخر ماه مبارک رمضان با نام روز قدس نامگذاری شده است، افزود: امسال نیز چون سال‌های گذشته برنامه‌های فرهنگی متفاوتی را در حاشیه این راهپیمایی خواهیم داشت.

آرام تأکید کرد: ما با برگزاری راهپیمایی روز قدس به ملت فلسطین اثبات می‌کنیم که همواره یار و یاور و پشتیبان آنان بوده و هرگز دست از حمایت‌های آنان بر نخواهیم داشت.

وی اظهار داشت: مقاومت مردم فلسطین و اتکا به خداوند متعال سبب شده است که آنان در برابر رژیم صهیونیستی پیروز باشند و دشمنان این سرزمین را شکست دهند.

فرماندار اسلامشهر اظهار داشت: در این راستا با اقدامات و مقاومت ملت فلسطین مطمئن هستیم که نابودی صهیونیست جهانی نزدیک است.

آرام در ادامه سخنان خود بر تلاش مسئولان برای برگزاری هر چه باشکوه‌تر راهپیمایی روز قدس و اجرای برنامه‌های فرهنگی متناسب با این روز تأکید کرد و گفت: مسئولان با تمهیدات و برنامه‌ریزی‌های لازم باید زمینه حضور هر چه باشکوه‌تر مردم در این راهپیمایی فراهم کرده و اقدامات لازم را فراهم کنند.

وی با اشاره به اینکه با توجه به گستردگی جمعیت، راهپیمایی روز قدس امسال نیز در دو شهر از این شهرستان انجام می‌شود، افزود: راهپیمایی روز قدس در این شهرستان در دو شهر چهاردانگه و احمدآباد مستوفی برگزار خواهد شد.

فرماندار شهرستان اسلامشهر خاطرنشان کرد: در این راستا در مسیرهای تعیین شده برای برگزاری این راهپیمایی برنامه‌های فرهنگی و ایستگاه‌های فرهنگی برپا خواهد شد.

آرام برگزاری مسابقه کتابخوانی با عنوان قدس و فلسطین، مسابقه بهترین عکس، برگزاری پنج مسابقه ورزشی با عنوان جام قدس را از مهمترین برنامه‌های تدارک دیده شده در این روز عنوان کرد.

انتهای پیام/2302/ر30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول