اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان البرز خبر داد

برپایی نمایشگاه معرفی دستاوردهای کمیته امداد البرز

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان البرز از برپایی نمایشگاه معرفی دستاوردهای کمیته امداد امام خمینی استان البرز خبر داد.

برپایی نمایشگاه معرفی دستاوردهای کمیته امداد البرز

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان البرز، علی سالارکیا اظهار داشت: این نمایشگاه از فردا و در محل برگزاری جشن رمضان برپا خواهد شد.

وی افزود: در این نمایشگاه دستاوردهای کمیته امداد البرز، در محل برگزاری جشن رمضان و در طول ایام این ماه مبارک رمضان معرفی خواهد شد.

این مسئول افزود: این نمایشگاه در مکانی به مساحت 36 متر مربع ایجاد گردیده و دستاوردها و افتخارات کمیته امداد استان در سال 91، به نمایش درآمده است.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اهمیت اطلاع‌رسانی خدمات به مردم که همواره در کلام حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری مشهود است، روابط عمومی کمیته امداد البرز با توجه به برپایی جشن رمضان و بازارچه عرضه تولیدات خودکفایی مددجویان در این ماه، خدمات گسترده کمیته امداد به محرومان را در قالب تصاویر مستند، بنر و ابزار نوین تبلیغی در معرض دید مردم قرار داده است.

در این گزارش همچنین به معرفی نمونه تولیدات خودکفایی مددجویان تحت حمایت با قرار دادن شناسنامه کامل طرح‌ها در این نمایشگاه اشاره شده است.

انتهای پیام/2302/ب/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول