اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه قوچان:

مخالفان شورای نگهبان این نهاد را مانع رسیدن به اهداف خود می‌دانند

امام جمعه قوچان گفت: مخالفان شورای نگهبان این نهاد را مانعی برای رسیدن به اهداف خود می‌دانند.

مخالفان شورای نگهبان این نهاد را مانع رسیدن به اهداف خود می‌دانند

به گزارش خبرگزاری فارس از قوچان، حجت‌الاسلام محمد مروج صبح امروز در دیدار اعضای دفتر نظارت بر انتخابات شورای‌نگهبان شهرستان قوچان به مناسبت سالروز تاسیس این نهاد اظهار داشت: امام خمینی(ره) در هنگام پیروزی انقلاب اسلامی ایران برای هرچیزی نگهبانی تعریف که برای حفظ دستاورد عظیم مردم ایران که همان انقلاب و قانون اساسی بود فرمان تشکیل شورای نگهبان را صادر کردند.

وی ادامه داد: امام عظیم‌الشأن انقلاب بر اساس تعلیمات قرآنی توجه ویژه‌ای به دشمنان داشته چون می‌دانستند آنان هیچ‌گاه ما را رها نکرده و همیشه به دنبال عناد و دشمنی با ملت بزرگ ایران هستند.

مروج با اشاره به این موضوع که خداوند تبارک و تعالی به پیامبر یادآور شده که دشمنانش هیچ‌گاه رهایش نمی‌کنند، تصریح کرد: دشمنان از امام خمینی(ره) و مجموعه یاران ایشان راضی نبوده و تا زمانی که یاران و دنباله‌روندگان راه امام و انقلاب به سمت آنان نروند دست از سرشان برنخواهند داشت.

وی افزود: در هنگام تاسیس شورای نگهبان جمعی از سیاسیون داخلی وابسته به خارج با این نهاد به مخالف پرداختند چون آن را مانعی برای رسیدن به اهداف خود می‌دانستند.

امام جمعه قوچان با بیان اینکه قرآن انسان را هم امانت‌دار و جانشین خدا دانسته و هم زبون و جاهل، تاکید کرد: انسان در دنیا می‌خواهد هرکاری انجام دهد بطوری که وقتی بعضی از انسان‌ها قیامت را انکار می‌کنند به دلیل آن است که می‌خواهند مانعی برای انجام کارهای خود نداشته باشند.

وی اضافه کرد: خداوند تبارک و تعالی برای قیامت شرطی تعیین کرده و آن این است که ایمان تنها برای قیامت کافی نبوده بلکه باید به آن یقین داشت همانگونه که گاهی انسان به علم خود ایمان داشته ولی با آن به مخالفت می‌پردازد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی قوچان با اشاره به تضعیف و انکار شورای نگهبان از سوی مخالفان، یادآور شد: امام خمینی(ره) شورای نگهبان را برای زیاده‌خواهی انسان‌هایی که به حق خود قانع نیستند، تاسیس کردند.

مروج با اشاره به این موضوع که مخالفان شورای نگهبان این نهاد را مانعی برای رسیدن به اهداف خود می‌دانند،‌ اذعان داشت: افرادی که خالصانه در محیط شورای نگهبان و زیر مجموعه‌اش مشغول به فعالیت هستند اجر و مزد خویش را از خداوند تبارک و تعالی خواهند گرفت.

وی گفت: با عنایت خداوند و بالابودن سطح فکر و فرهنگ مردم ایران اسلامی حوادث تلخ سال 88 دوباره تکرار نشد و حتی آنان که ادعای دروغین تقلب را مطرح کرده بودند فهمیدند که تقلبی در کار نبوده است.

انتهای پیام/70002/ق30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول