اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شاهین دژ:

آمریکا به دنبال جنگ داخلی در مصر است

امام جمعه شاهین‌دژ گفت: سران آمریکایی به دنبال راه انداختن جنگ داخلی و فتنه در بین ملت مصر هستند.

آمریکا به دنبال جنگ داخلی در مصر است

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهین‌دژ، حجت‌الاسلام نقی باقری ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان در جمع مردم، اظهار داشت: سران آمریکایی به دنبال ایجاد تفرقه و در مرحله‌ای بالاتر به دنبال راه انداختن جنگ داخلی بین ملت مصر هستند، بنابراین ملت مصر باید مقابل این قبیل توطئه‌ها به هوش بوده و غفلت نورزند.

وی با بیان اینکه سران کشورهای آمریکائی در طول تاریخ همواره منافع خود و رژیم صهیونیستی را بر مصالح سایر ملت‌ها ارجح دانسته‌‌اند، افزود: برای اینکه سران این رژیم جعلی به ورطه نابودی کشیده نشود، آمریکا حتی از راه انداختن کشتار و نزاع‌های داخلی نیز دریغ نمی‌کند.

امام جمعه شاهین‌دژ از جوانان تامل در مورد تحولات منطقه را خواستار شد، و گفت: ایران اسلامی و سران نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران همواره در فرونشاندن آتش توطئه‌های ایادی استکبار جهانی به بهترین شکل ایفای نقش کرده‌اند، پس این جایگاه خود را همچنان باید در صحنه بین‌المللی حفظ کنیم.

وی به اهمیت انجام دادن فریضه امر به معروف و نهی از منکر توسط اقشار مختلف مردم، اشاره کرد و گفت: دعوت به کارهای شایسته و منع از کارهای حرام به عنوان یکی از مهم‌ترین مسئولیت‌ها بر دوش مسلمانان قرار گرفته است، که باید در این راستا به بهترین شکل گام برداشته شود.

امام جمعه شاهین‌دژ بردباری و پناه بردن به خداوند در موقع بروز مشکلات را مورد تاکید قرار داد و اظهار داشت: آفریدگار جهانیان به انحای مختلف ابنای بشر را به آزمون می‌‌کشاند، بنابراین سزاوار نیست که در زمان بروز مسائل و دغدغه‌ها و تنگدستی توام با ناامیدی به دامان گناه پناه ببریم.

طبق گفته باقری خداوند به جز سایر تکالیف و مسئولیت‌هایی که بر دوش زنان و مردان گذاشته است، چهار انتظار دیگر نیز از آنها دارد، و آن هم خودداری از نگاه به نامحرم، پیش‌قدم شدن در سلام دادن به دیگران، امر به معروف و نهی از منکر و آزار ندادن عابران پیاده است.

انتهای پیام/61002/ق30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول