اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شیروان:

مصری‌ها دست رد به خواسته‌های آمریکا زدند

امام جمعه شیروان با اشاره به تحولات مصر گفت: با وجود آنکه آمریکا و رژیم صهیونیستی تلاش داشته تا سیاست‌های خود را در این تحولات عرضه کنند اما مردم این کشور با حضور خود در خیابان‌ها و سردادن شعارها دست رد بر سینه این کشورها زدند.

مصری‌ها دست رد به خواسته‌های آمریکا زدند

به گزارش خبرگزاری فارس از شیروان، حجت الاسلام حسین کوثری در آیین نماز جمعه این هفته شهرستان با بیان اینکه وضعیت مصر ناراحت کننده است، تصریح کرد: دخالت‌های این کشورها مورد بغض و نفرت مردم این کشور قرار گرفته و آنان خواستار یک نظام مردمی بر خواسته از آرا هستند.

وی با تاکید بر اینکه مردم مصر از حقوق قانونی خود دفاع می‌کنند گفت: باید در این ماه مبارک برای اصلاح امور مسلمین که جنایت‌کاران به دنبال خونریزی در کشورهای مسلمان چون مصر، سوریه و عراق بوده، دعا کرد.

امام جمعه شیروان همچنین ایام رحلت حضرت خدیجه(س) را به عموم مسلمانان تسلیت گفت و بیان داشت: آن حضرت با اهدای مال و ثروت خود درس‌های زیادی را به مسلمانان داد که نباید از آن غفلت کرد.

وی افزود: حضور به موقع و کمک به هنگام نیاز از درس‌های آن بانوی بزرگ اسلام به هنگام نیاز اسلام و یاری دین خدا است از این رو لازم است تا ما مسلمانان همواره یاری‌گر و پشتیبان اسلام باشیم.

خطیب جمعه شیروان اضافه کرد: حضرت خدیجه کبری با کمک‌های خود به اسلام حق بزرگی بر مسلمانان داشته و اگر نبود کمک‌های مادی و معنوی این بانوی بزرگ ، اسلام با این سرعت جهان‌گیر نمی‌شد.

وی سالروز قیام مردم ایران به رهبری آیت‌الله کاشانی را هم برشمرد و خاطر نشان کرد: تجربه تاریخی نشان داده که هر‌گاه مردم پشت سر روحانیت حرکت کرده به پیروزی‌های بزرگی نائل شده است.

امام جمعه شیروان گفت: از سوی دیگر این تجربه تاریخی هم ثابت شده که هر گاه مردم از روحانیت فاصله گرفته، سیاست‌های شیطانی آنان را از مسیر خارج کرده و قیام آنان سرکوب شده است.

انتهای پیام/63002/ت20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول