اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار منطقه 7 مشهد خبر داد

سال 93 پایان پروژه‌های فاضلاب در منطقه 7 مشهد

شهردار منطقه هفت مشهد گفت: در مجموع تا انتهای سال 93 شاهد تکمیل پروژه فاضلاب شهری در سطح منطقه خواهیم بود.

سال 93 پایان پروژه‌های فاضلاب در منطقه 7 مشهد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، احمد محبی عصر شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه امر اجرای پروژه‌های حوزه آب و فاضلاب در حیطه وظایف شرکت آب و فاضلاب است، اظهار داشت: در راستای حل معضلات و مشکلات بهداشتی و به‌ منظور تقویت بحث مدیریت مطلوب شهری برای ارائه خدمات مناسب‌تر به شهروندان تلاش داریم تا پروژه‌های آغاز شده را به بهترین شکل ممکن و در کوتاه‌ترین بازه زمانی به انجام رسانیم.

وی تصریح کرد: پروژه اگوی شهری نیز از جمله این موارد است که در مسیر اجرا با مشکلاتی روبروست و همین روند پیشرفت پروژه را کند می‌سازد.

محبی طبق آخرین گزارش‌های اعلام شده از سوی نمایندگان شرکت آبفا، میزان پیشرفت پروژه را تاکنون 70 درصد دانست و ابراز داشت: طبق قولی که از مسئولان آب و فاضلاب دریافت کرده‌ایم 20 درصد طرح نیز تا انتهای سال به بهره‌‌برداری می‌رسد.

وی ادامه داد: تنها 10 درصد باقی مانده به سال 93 موکول می‌شود و در مجموع تا پایان سال 93 شاهد تکمیل این پروژه در سطح منطقه‌ای خواهیم بود.

در این زمینه طرخان، نماینده شرکت آب و فاضلاب نیز عنوان کرد: تاکنون حدود 70 درصد پروژه با موفقیت سپری شده است و با راه‌اندازی 10 هزار انشعاب دیگر تا پایان امسال این رقم به 90 درصد افزایش می‌یابد و باقی مانده طرح نیز به طور کامل در سال آینده به اتمام می‌رسد.

وی افزود: با انجام 100درصدی آن حجم عظیمی از آلودگی‌ها به فراموشی سپرده می‌شود؛ البته اگر مشکلاتی چون سختی جنس خاک زمین، رویارویی با سنگ‌ها‌ی سخت ضمن حفاری، کم بودن تعداد انشعابات و قدیمی بودن برخی محل‌ها و وجود خطرات جانی برای پیمانکاران پروژه سبب کند شدن مسیر اجرای پروژه نشود.

انتهای پیام/70001/ذ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول