اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بهزیستی دشتستان خبر داد

اجرای طرح حمایت از پدران و مادران سالخورده در دشتستان

رئیس بهزیستی دشتستان از اجرای طرح حمایت از پدران و مادران سالخورده در دشتستان خبر داد.

اجرای طرح حمایت از پدران و مادران سالخورده در دشتستان

علیرضا هوشیار امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دشتستان اظهار داشت: توسعه خدمات حمایتی بهزیستی از اصولی‌ترین مباحثی است که بهزیستی دشتستان در سال‌های اخیر به آن توجه داشته و در این راستا شاهد نتایج و دستاوردهای بزرگی بوده‌ایم.

وی اضافه کرد: طرح حمایت از پدران و مادران سالخورده از اقدامات ارزشمندی است که با برنامه‌ریزی بهزیستی شهرستان شاهد اجرای آن هستیم.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان دشتستان بیان داشت: این طرح از طریق پرستارانی که از سوی بهزیستی برای آنها گمارده می‌شود، تامین می‌شود.

هوشیار گفت: متاسفانه در مواردی شاهد هستیم که افرادی پدران و مادران خود را به خانه سالمندان تحویل می‌دهند و تا زمان مرگ سراغی از ایشان نمی‌گیرند.

وی پاکسازی افراد مبتلا در دام اعتیاد را از ماموریت‌های مهم بهزیستی دانست و بیان داشت: ظرف یک سال گذشته اعتبار یک میلیارد و 500 میلیون تومانی برای ترک معتادین در شهرستان دشتستان هزینه شده است.

هوشیار ادامه داد: در جریان سیل دشتستان بهزیستی نقشی فعال ایفا کرد و شاهد کمک 500 میلیون ریالی این نهاد به نیازمندان شهرستان دشتستان بوده‌ایم.

وی گفت: حمایت از کودکان کار از ماموریت‌های اساسی سازمان بهزیستی است و در شهرستان دشتستان با اعتبارات 230 میلیون ریالی شاهد اجرای طرح‌های حمایت از کودکان کار بوده‌ایم.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان دشتستان اذعان داشت: مشارکت در بحث مسکن از اقدامات ارزشمندی است که در شهرستان دشتستان شاهد آن بوده‌ایم و با اعتبارات 3 میلیارد ریالی فعالیت‌هایی نظیر ساخت مسکن انجام داده‌ایم.

هوشیار عنوان کرد: از همه خیرین شهرستان انتظار داریم در بحث حمایت از اقشار نیازمند جامعه مشارکت فعال داشته باشند.

وی افزود: اداره بهزیستی دشتستان مقام سوم کشور را از لحاظ خدمات‌رسانی کسب کرده و این موفقیت را به همه مسئولان شهرستان تبریک می‌گویم.

انتهای پیام/2452/ی30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول