اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر پورتال جامع اطلاع‌رسانی حوزه‌های علمیه خواهران خبر داد

برگزاری مسابقه وبلاگ‌نویسی قرآنی از سوی حوزه‌های علمیه خواهران

مدیر پورتال جامع اطلاع‌رسانی حوزه‌های علمیه خواهران از برگزاری مسابقه وبلاگ‌نویسی قرآنی از سوی این حوزه‌های علمیه در ماه مبارک رمضان خبر داد.

برگزاری مسابقه وبلاگ‌نویسی قرآنی از سوی حوزه‌های علمیه خواهران

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران محمدتقی جلیلی با اشاره به اینکه این مسابقه با همکاری مدیریت ارتباطات و دفتر فناوری اطلاعات حوزه‌های علمیه خواهران برگزار می‌شود، گفت: همه خواهرانی که وبلاگ شخصی دارند می‌توانند با ثبت وبلاگ خود در این مسابقه شرکت کنند، مشروط به آن که در طول زمان برگزاری مسابقه حداقل پنج پست ثبت کرده باشند.

وی موضوعات مورد قبول برای این پست‌ها را قرآن و عترت برشمرد و با بیان اینکه شرکت در این مسابقه برای تمام بانوان علاقه‌مند در تمام رده‌های سنی آزاد است، اضافه کرد: علاقه‌مندان به شرکت در این مسابقه می‌توانند وبلاگ خود را در پایگاه اینترنتی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران به نشانی www.whc.ir ثبت کنند.

مدیر پورتال جامع اطلاع‌رسانی حوزه‌های علمیه خواهران زمان شرکت در این مسابقه را ماه مبارک رمضان عنوان کرد و ادامه داد: زمان اعلام نتایج این مسابقه شانزدهم شهریور برابر با اول ذی القعده، سالروز ولادت حضرت معصومه(س) خواهد بود و پس از داوری آثار، به 20 نفر از وبلاگ‌نویسان برگزیده، کمک هزینه سفر به مشهد مقدس اهدا خواهد شد.

این مسئول از وبلاگ‌نویسان حوزه‌های علمیه خواهران نیز خواست تا با ثبت پست‌هایی با موضوع قرآن و عترت در این مسابقه شرکت کنند.

جلیلی متذکر شد: 2 هزار وبلاگ در سامانه وبلاگ حوزه‌های علمیه خواهران به ثبت رسیده است و این وبلاگ‌ها از سوی طلاب، اساتید، مدارس علمیه و مدیریت‌های استانی حوزه‌های علمیه خواهران اداره می‌شوند.

انتهای پیام/2258/ن/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول